Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 375 záznamů.  začátekpředchozí365 - 374další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání webů vybraných e-shopů
Freiberg, Michal ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením ucelené metodiky pro srovnání webových prezentací internetových obchodů. Metodika obsahuje všechna důležitá kritéria pro potřeby analýzy. Dále jsou v práci pomocí této metodiky zhodnoceny tři vybrané internetové obchody a vyhodnoceny výsledky provedené analýzy.
Provozování internetového obchodu v ČR
Soukup, Milan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Bardún, Adam (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje provozování internetového obchodu v České republice. Internetový obchod je fenomén posledních let, který změnil nákupní chování spotřebitelů. Ti tak mohou nakupovat v kteroukoli denní nebo noční hodinu v obchodech po celém světě. V první části své práce uvádím teoretická východiska a základní principy, ze kterých internetové obchodování vychází, jeho přínosy, rizika a možná omezení. Dále pak hodnotím současný stav internetového obchodování v České republice a předpoklady pro jeho další rozvoj. Ve druhé částí své práce se věnuji činnostem, které internetovým obchodováním prostupují a jsou jeho nedílnou součástí. Patří sem reklamní systémy, výběr aplikačního řešení, platební systémy, marketingové kampaně nebo distribuce zboží. Pro každou z těchto oblastí provádím srovnání a doporučení pro daný typ obchodu. Cílem práce je vytvořit s využitím vlastních zkušeností komplexní příručku pro provozování internetového obchodu.
Obchodní úspěšnost eshopu a její hodnocení
Hradcová, Monika ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Kraucher, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na obchodní úspěšnost internetových obchodů, konkrétně na kvalitativní faktory webových stránek jako jsou použitelnost, důvěryhodnost, přístupnost, konkurenceschopnost nabídky atd. a na vybrané metody komunikace (PPC, SEO, email marketing a další). Uvedeny jsou zde také možnosti analýzy a hodnocení těchto faktorů a řízení pomocí KPI. V praktické části byla na základě uživatelského testování, heuristické analýzy použitelnosti, analýzy návštěvnosti, SEO analýzy a dalších informací formulována konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení obchodních výsledků eshopu www.ceskeskolky.cz.
Konkurenceschopnost firmy EMICO Group, spol. s r.o. na českém trhu - Internetový obchod Megaobchod.cz
Sachrová, Michala ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Bakalářská práce analyzuje postavení společnosti Emico Group, spol. s r.o., provozovatele internetového obchodu MEGAOBCHOD.cz na českém internetovém trhu. Mezi použité aplikované analýzy patří analýza odvětví, analýza konkurence, analýza zákazníků, PEST analýza, marketingový mix a shrnutím je SWOT analýza, která se snaží odhalit silné a slabé stránky společnosti a do budoucna možné příležitosti či ohrožení.
Obchodní strategie vybraných internetových obchodů
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Prostředí Internetu se rychle vyvíjí a stává se důležitým prodejním kanálem. Vytváří nové možnosti pro podnikání, které vyžadují specifické obchodní strategie. Aby se každý internetový obchod stal konkurenceschopným, musí dokázat využít výhody Internetu, jako prodejního kanálu (šetří náklady, umožňuje integraci jednotlivých oddělení podniku a efektivní sdílení dat aj.). Pro tyto obchody je také důležité umět nabídnout nové služby a uživatelsky zpříjemňující funkce, které je odliší od ostatních prodejců. Cílem práce je zjistit možnosti firem, které Internet nabízí, popsat specifika internetového obchodování, jeho výhody a nevýhody, analyzovat strategii jednotlivých obchodů na českém a zahra-ničním trhu a vytvořit jejich prognózu do budoucnosti.
Založení a provoz internetového obchodu
Baloun, Jiří ; Rydzi, Daniel (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Internetové obchody se staly nemalým zdrojem příjmů pro podnikatele a firmy ? prasknutí internetové bubliny před několika lety však ukázalo, že ne každý internetový obchod je prosperující a konkurenceschopný. V tvrdé konkurenci se prosadil jen takový obchod, který skloubil informační technologie a business, efektivně využíval zdroje a uspokojoval potřeby zákazníků. Cílem této práce je pokusit se popsat důležité kroky, činnosti, postupy a rozhodnutí při zakládání a provozování ziskového internetového obchodu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část ? v jednotlivých kapitolách popisuje ekonomickou analýzu, zákonné povinnosti a prezentaci obchodu na webu obecně i na konkrétním příkladu internetového obchodu MojePekárna.cz.
Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje internetových obchodů.
Peclinovský, Zdeněk ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce charakterizuje internet jako prostředí sloužící k provozování internetových obchodů, snaží se posoudit současný rozvoj e-shopů provozovaných v České republice a především zmapovat, v jaké míře, jakým způsobem a v jaké konkrétní podobě v současné době využívají internetoví prodejci věrnostní systémy pro podporu svých loajálních zákazníků ? tyto nejčastěji používané programy porovnat, posoudit jejich vhodnost a případně se pokusit odhadnout budoucí trend jejich vývoje v e-shopech.
Elektronické obchody jako služba podnikatelům
Kukačka, Pavel ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Hlavním cílem této práce je podpoření podnikatele při výběru řešení internetového obchodu poskytovaného formou pronájmu. Tento cíl byl naplněn vytvořením v zásadě jednoduchého metodického postupu snadno aplikovatelného podnikateli, kteří nedisponují technickými znalostmi a chtěli by využít možnosti řešení internetového obchodu formou pronájmu služby. Zmíněný metodický postup je zároveň největším přínosem. Práce je strukturována do tří hlavních částí. První část poskytuje úvod do problematiky, poukazuje na výhody a nevýhody internetového obchodování, a to jak z pohledu podnikatele, tak i zákazníka a zároveň hodnotí aktuální situaci internetového obchodování na českém trhu. Druhá část popisuje dostupné možnosti (kategorie) založení internetového obchodu. Třetí část navazuje na poznatky částí předchozích a pomocí širokého spektra kritérií vytváří ucelenou metodiku pro výběr konkrétního řešení realizovaného formou pronájmu.
Finanční analýza internetového obchodu
Hanáček, Kamil ; Jurečka, Jan (vedoucí práce) ; Sieger, Martina (oponent)
Záměrem této práce je vypracování komplexní finanční analýzy, která bude sloužit pro další rozhodování o budoucnosti a směřování společnosti SEDNISI.CZ, spol. s r. o. Teoretická část práce zkoumá nejprve charakteristiky trhu nábytku a posléze se zabývá analýzou využití internetu v České republice.Mimo vlastní finanční analýzu, která se zabývá jak standardními poměrovými, tak i syntetickými ukazateli, práce porovnává výsledky analyzované společnosti jak s odvětvím, tak s konkurenční společností. Informace získané z rozboru finančních ukazatelů jsou dále využity ve strategické analýze společnosti, která se zaměřuje na odhalení silných a slabých stránek podniku. Navzdory skutečnosti, že finanční a strategická analýza nepřináší dokonalou odpověď na všechny otázky, které si podnik klade, je velkým přínosem v hodnocení minulého vývoje, objevení problematických oblastí a předpovědi vývoje budoucího.
Možnosti zlepšení procesů v internetovém obchodě
Fořt, David ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Dosoudilová, Barbora (oponent)
Diplomová práce Možnosti zlepšení procesů v internetovém obchodě seznamuje zájemce o možnostech zlepšení v malých internetových obchodech s omezenými finančními možnostmi. Cílem práce je vymezení pojmu proces, nalezení vhodných metod pro zlepšování procesů v podnicích obecně a na základě získaných informací namodelovat procesní model vybraného internetového obchodu a použití některých metod na zlepšení vybraného procesu. Na začátku práce je čtenář seznámen s pojmy elektornického obchodu a internetového podnikání obecně. V další části je vysvětlen pojem proces a význam procesního přístupu ve firmách podnikajících v dnešní době. Další část je věnována zlepšování procesů. Nejprve jsou představeny dva přístup Business Process Reengeneering a Bussiness Process Improvement a následně jsou uvedeny metody vedoucí ke zlepšení procesů. Metody jsou vybrány z různých oblastí a tak je dobře vidět rozmanitost volby způsobu zlepšení procesu. Následuje část popisující metodologii MIPIM, tedy postup realizace zlepšení procesu, od pochopení potřeb a procesu, přes modelování, redesign až po implementaci. Jednotlivé kroky jsou doplněny o vhodné nástroje a metody. Další kapitola představuje internetový obchod SkateMORE, pomocí SWAT analýzy a strategických cílů určuje možnosti modifikace. Poslední kapitola se zabývá vlastním zlepšením procesu v internetovém obchodě za pomoci metodologie MIPIM a vybraných metod z předešlých kapitol. Práce končí návrhem hodnocení implementace řešení. Vlastní implementace a její hodnocení není součástí práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 375 záznamů.   začátekpředchozí365 - 374další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.