Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Master Data Management a jeho využití v praxi
Kukačka, Pavel ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Zajíc, Ján (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice Master Data Management (MDM), konkrétně její implementaci. Hlavními cíly jsou analyzovat a zachytit obecné způsoby implementace MDM včetně best practices, dále pak popsat a zhodnotit reálný projekt zavedení MDM pomocí nástroje Microsoft SQL Server 2008 R2 Master Data Services (MDS) realizovaný v prostředí české organizace, a na základě výše zmíněných teoretických východisek, zkušeností z realizovaného projektu a dostupné technické literatury vytvořit obecný postup implementace nástroje MDS. Pro dosažení výše uvedených cílů je využito těchto postupů: rešerše informačních zdrojů, a to tištěných, elektronických a osobních konzultací s pracovníky Clever Decision, spolupráce na projektu realizovaném společností Clever Decision a analýza nástroje Microsoft SQL Server 2008 R2 Master Data Services. Vlastní přínosy prakticky kopírují uvedené cíle, přičemž hlavním přínosem je vytvořený obecný postup implementace nástroje MDS. Práce se skládá ze dvou částí. První, více teoreticky orientovaná část, se zabývá problematikou definice základních pojmů (včetně vymezení vůči ostatním systémům), architekturou, implementačními styly, vývojem na trhu a best practices. Druhá, prakticky orientovaná část, se nejprve zabývá realizovaným projektem implementace MDS a následně představuje obecný postup implementace tohoto nástroje.
Elektronické obchody jako služba podnikatelům
Kukačka, Pavel ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Hlavním cílem této práce je podpoření podnikatele při výběru řešení internetového obchodu poskytovaného formou pronájmu. Tento cíl byl naplněn vytvořením v zásadě jednoduchého metodického postupu snadno aplikovatelného podnikateli, kteří nedisponují technickými znalostmi a chtěli by využít možnosti řešení internetového obchodu formou pronájmu služby. Zmíněný metodický postup je zároveň největším přínosem. Práce je strukturována do tří hlavních částí. První část poskytuje úvod do problematiky, poukazuje na výhody a nevýhody internetového obchodování, a to jak z pohledu podnikatele, tak i zákazníka a zároveň hodnotí aktuální situaci internetového obchodování na českém trhu. Druhá část popisuje dostupné možnosti (kategorie) založení internetového obchodu. Třetí část navazuje na poznatky částí předchozích a pomocí širokého spektra kritérií vytváří ucelenou metodiku pro výběr konkrétního řešení realizovaného formou pronájmu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.