Název:
Provozování internetového obchodu v ČR
Překlad názvu:
Running an online store
Autoři:
Soukup, Milan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Bardún, Adam (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se věnuje provozování internetového obchodu v České republice. Internetový obchod je fenomén posledních let, který změnil nákupní chování spotřebitelů. Ti tak mohou nakupovat v kteroukoli denní nebo noční hodinu v obchodech po celém světě. V první části své práce uvádím teoretická východiska a základní principy, ze kterých internetové obchodování vychází, jeho přínosy, rizika a možná omezení. Dále pak hodnotím současný stav internetového obchodování v České republice a předpoklady pro jeho další rozvoj. Ve druhé částí své práce se věnuji činnostem, které internetovým obchodováním prostupují a jsou jeho nedílnou součástí. Patří sem reklamní systémy, výběr aplikačního řešení, platební systémy, marketingové kampaně nebo distribuce zboží. Pro každou z těchto oblastí provádím srovnání a doporučení pro daný typ obchodu. Cílem práce je vytvořit s využitím vlastních zkušeností komplexní příručku pro provozování internetového obchodu.This diploma thesis is focused on running an online shop in the Czech Republic. Online shopping is the fenomenon of modern age and had a strong infulence on consumer behavior. Customers can browse shops and order from shops all over the world at any time of day. In the first part of this work I am presenting theoretical background and basic principles on which online shopping is founded. I am also exploring its benefits, risks and possible limitations. Next, I am exploring the current situation of online shopping in Czech Republic and the prerequisites for further development. In the second part I am focusing on activities that are integral to the area of online shopping. This includes advertising systems, choice of software implementation, payment system, marketing campaigns or goods distribution. I am comparing possible options for every one of these areas and I am also suggesting advice tailored for different kinds of businesses. The overall aim of this work is to use my own experience to create a comprehensive guide on running an online store..
Klíčová slova:
e-komerce; elektronický obchod; internetový obchod; e-commerce; electronic store; online store
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14370