Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,017 záznamů.  začátekpředchozí999 - 1008další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Kvalita mléka na trhu ČR
Horáková, Blanka ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Zjistit, jak mladí spotřebitelé pohlížejí na kvalitu mléka, zda mléko pijí a jaké jsou jejich požadavky a preference při konzumaci mléka.
Spokojenost zákazníka s rehabilitačními službami
Saiverová, Denisa ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Turzík, Vladislav (oponent)
Diplomová práce se zaobírá spokojeností zákazníků, v tomto případě pacientů, s rehabilitačními službami v rehabilitačním ústavu Kladruby. V teoretické části práce definuje podle ISO norem 9000 a příslušné literatury obecné předpoklady kvality služeb, nastiňuje možnosti zvyšování kvality služeb, vysvětluje pojem spokojenost zákazníků a možnosti jejího měření a zvyšování. Dotazníkovým šetřením zjišťuje spokojenost či nespokojenost pacientů s určitými oblastmi. Oblasti šetření jsou např. péče lékařů a sester, poskytování informací o povaze zdravotního stavu, práce fyzioterapeutů, kvalita stravy a pořádek a vybavenost na lůžkových odděleních. Získané výsledky porovnává se šetřením z bakalářské práce.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele v cestovním ruchu
Batulková, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Jitka (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces spotřebitele v cestovním ruchu se zaměřením na výjezdový cestovní ruch. Diplomová práce je rozdělena do šesti částí. Nejdříve je práce zaměřena na teoretickou část týkající se spotřebního chování, dále je rozebrána problematika cestovního ruchu a marketing služeb se zaměřením na cestovní ruch. Další stěžejní částí je výzkum kupního rozhodovacího procesu spotřebitele v cestovním ruchu založený na dotazníkovém šetření. Tyto výsledky z výzkumu jsou v další části doplněny o agenturní data. Na závěr práce je uvedeno shrnutí získaných výsledků se zaměřením na jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu na trhu cestovního ruchu.
Obchodní majetek v legislativě a v praxi
Šimůnková, Jana ; Svátková, Slavomíra (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá obchodním majetkem a jeho vymezením v právních předpisech. Nejprve je pojem ?obchodní majetek? vysvětlen v členění dle jednotlivých zákonů, ve kterých je definován. Následně jsou na modelovém příkladu znázorněny rozdíly v pojetí obchodního majetku. Součástí práce je provedené dotazníkové šetření, jeho výsledky a vyhodnocení.
Prodej a reklamace pomocí komunikace na dálku
Mudrová, Kateřina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce vysvětluje pojmy komunikace na dálku a jejich využití v praxi. Praktická část se poté zaobírá jakými metodamy lze zboží reklamovat, jaké jsou nejčastější postupy prodejců a neopomíná práva spotřebitelů. V závěru jsou shrnuty zjištění autorky a jako přílohy jsou přidány jednak výzkumy Sdružení obrany spotřebitelů a jednak výsledky dotazníkového šetření provedeného autorkou.
Činnost Krajského úřadu Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu
Libusová, Anna ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce)
Cílem této práce je zhodnotit činnost Krajského úřadu Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu. Úvodní část je věnována stručnému popisu Jihočeského kraje a jeho předpokladům pro rozvoj cestovního ruchu. Následuje identifikace nejdůležitějších regionálních institucí ovlivňujících vývoj odvětví a výčet jejich rolí v organizaci řízení cestovního ruchu v rámci regionu. Těžiště práce tvoří výsledky provedeného dotazníkového šetření mezi nejrůznějšími aktéry cestovního ruchu regionu, přibližující jejich názory jak na činnost krajského úřadu v dané oblasti, tak na další relevantní témata.
Analýza zájezdů do exotických destinací u vybraných cestovních kanceláří
Frenclová, Jana ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje zájezdy do exotických destinací u vybraných cestovních kanceláří. V rámci práce je zjišťováno, zda jsou v nabídkách rozdíly. Na základě dotazníkového šetření je zkoumána spokojenost zákazníků s jednotlivými cestovními kancelářemi. Zároveň jsou cestovní kanceláře a jejich nabídky srovnávány pracovníky cestovní agentury Globe.
Šetření spokojenosti účastníků akce Eurorando 2006
Rozhonová, Anna ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce)
Bakalářská práce se pokouší prezentovat výsledky a informace zjištěné na základě dotazníkového šetření. Tvorba, distirbuce, sběr a analýza dotazníků byly součástí celého výzkumu uskutečněného v září roku 2006. Dotazníkové šetření vzniklo na přání Klubu českých turistů, který akci Eurorando organizoval. Cílem bylo zjistit spokojenost účastníků mezinárodní akce s programem, dopravou, průvodci, nabídkou tras a pochodů apod. V závěru práce jsou uvedeny možné dopady této akce na region a stát.
Product placement
Šafaříková, Kateřina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce se zabývá marketingovou technikou - product placementem. V teoretické části jsou popsány jeho formy - použití ve filmu, v televizních pořadech, počítačových hrách apod., dále je rozebrána jeho legislativní úprava. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu, který byl zaměřen na postoje diváků k umísťování značek a výrobků do filmu.
Analýza podmínek týmové práce studentů VŠE
Holečková, Kamila ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
V diplomové práci jsou popsány a analyzovány podmínky a průběh týmové práce studentů Vysoké školy ekonomické v Praze. Významnou část práce tvoří dotazníkové šetření, ve kterém byly zjišťovány názory, postoje a preference studentů VŠE související s týmovou prací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,017 záznamů.   začátekpředchozí999 - 1008další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.