Název: The Customer satisfaction with the rehabilitation services
Překlad názvu: Spokojenost zákazníka s rehabilitačními službami
Autoři: Saiverová, Denisa ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Turzík, Vladislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; kvalita služeb; měření spokojenosti; Paretův diagram; požadavky na kvalitu služeb; rehabilitace; spokojenost; customer satisfaction; Paret´s diagram; quality of service; questionnaire investigation; rehabilitation; satisfaction measurement; the standards of the quality service

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13386

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-9366


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet