Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  začátekpředchozí90 - 99dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obamova volební témata rok poté
Vágnerová, Natálie ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Školkayová, Marta (oponent)
Cílem mé práce bylo prozkoumat, jak dalece Barack Obama dokázal realizovat sliby unčiněné během jeho volební kampaně. Tento úkol jsem provedla ve dvou časových rovinách: Za prvé jsem se zaměřila na realizaci jeho agendy během prvního roku v úřadu. Za druhé jsem zkoumala kolik ze svých slibů a jak dalece zvládl realizovat před parlamentními volbami, které změnily složení Kongresu v jeho neprospěch. Abych provedla řádnou analýzu, zúžila jsem výběr témat a koncentrovala se pouze na tři sféry: danovou politiku, zdravotní reformu a zahraniční politiku. Nicméně posledně zmíněná byla příliš rozsáhlá, takže jsem z ní vybrala pouze tři hlavní témata, o kterých Obama hovořil během kampaně - války v Afghánistánu, Iráku a věznici Guantanamo. Během výzkumu jsem zkoumala Obamovy sliby a skutečnou politiku. Abych nastínila, do čeho se Obama dostával, charakterizovala jsem také situaci v daných oblastech před jeho nástupem.
Propagation of accommodation through social networks
Vongrej, Maroš ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá praktickým využitím sociálních sítí pro účely propagace ubytovacího zařízení. V první části práce jsou charakterizovány pojmy marketing, internetový marketing a jeho formy. Druhá část práce se zabývá pojmy sociální sítě, sociální média a sociální graf, které jsou hlavním předmětem této bakalářské práce. Třetí část práce popisuje a v jejím závěru porovnává možnosti využití jednotlivých sociálních sítí, které autor považuje za vhodné pro využití k propagaci ubytovacího zařízení. Praktická část je rozdělena na dvě části, kde první část sumarizuje poznatky potřebné pro tvorbu kampaně na sociálních sítích av druhé části je prakticky zpracován proces tvorby kampaně na sociálních sítích na konkrétním případě ubytovacího zařízení. Závěr práce obsahuje zhodnocení celé bakalářské práce a vlastní názor autora.
Možnosti uplatnění marketingu v politice
Krejčíková, Kristýna ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
V diplomové práci je zpracována moderní podoba marketingu ve vztahu k jeho uplatnění v politickém prostředí. Práce se věnuje specifikům marketingu v politice a problematika je přiblížena evolucí marketingových kampaní v posledních zhruba šedesáti letech. Teoretická část práce je dále věnována strategii v rámci tvorby kampaně. Politické strany jsou tříděny podle míry využívání marketingových nástrojů v jejich předvolebních kampaních pomocí metody známé odbornice na politický marketing J. Lees-Marshment. V praktické části práce je provedena analýza marketingových kampaní vybraných českých politických stran dle parametrů popsaných v teoretické části práce. Na základě výsledků těchto analýz byl sestaven výčet doporučení při tvorbě kampaně hypotetické politické strany.
Tvorba komunikační kampaně v době finanční krize na příkladu spol. Vodafone Czech Republic a.s.
Janda, Jakub ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikulková, Kateřina (oponent)
Předmětem diplomové práce je položení teoretického znalostního základu potřebného pro tvorbu komunikační kampaně a analýza přípravy reálné komunikační kampaně ve společnosti Vodafone Czech Republic a.s. v době ekonomické krize, a to včetně analýzy tržního prostředí a situace společnosti, ve které se v dané době nacházela. Práce poskytuje podrobný pohled na jednotlivé kroky přípravy kampaně od specifikování cílů, přes volbu vhodných benefitů, až po realizaci kampaně. Práce rovněž zhodnocuje její dopady z hlediska tržního postavení a zákaznického vnímání společnosti.
Political marketing 2010
Hanulay, Juraj ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Diplomová práce "Politický marketing použitý v volbách do NR SR 2010" se zabývá přiblížením politického marketingu z 2 pohledů a to teoretického a praktického. V teoretické části dochází k objasnění pojmu politického marketingu a jeho role v volebních kampaních, v stručnosti jsou přiblíženy sociální sítě které tvoří samozřejmost v politickém marketingu. V praktické části přibližuji předvolební situaci na Slovensku, aplikaci politického marketingu v parlamentních volbách v roce 2010 v České republice, výsledky voleb na následné hodnocení efektivnosti stran v použití marketingových zdrojů.
Návrh strategie zapojení 42 mechanizovaného praporu do zahraničních misí
Hochman, Jindřich ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Rypáček, Martin (oponent)
Po oficiálním podpisu Daytonské smlouvy v prosinci 1995 zahájila Česká republika éru přednostního vysílání jednotek do operací mnohonárodních sil pod vedením NATO, předurčených k vynucování míru, následné stabilizaci a obnově krizových oblastí. Charakter soudobých operací, způsob jejich vedení, prostředí, ve kterém jsou vedeny, asymetrický protivník a značné vzdálenosti do míst působení a prostředků kladou odlišné požadavky na schopnosti útvarů. V práci jsou nejčastěji použity logické metody, zejména analýza, syntéza, indukce a dedukce. Dále je vyžívána metoda pozorování, v analytických částech DP je použita analýza dokumentů a SWOT analýza. Jako technika sběru dat je využit strukturovaný rozhovor. Cílem návrhu strategie zapojení 42. mechanizovaného praporu do zahraničních misí je upozornit na to, co by dokument měl obsahovat a čím by se strategie měla zabývat. Návrh nepředkládá úplnou strategii, ale jen její hlavní principy a nastínění nezbytných prvků. Strategie zapojení 42. mechanizovaného praporu do zahraničních misí by měla být založena na těchto vizích: Výstavba nasaditelných a interoperabilních jednotek, zajištění efektivní organizace, řízení a velení, vzdělávání, příprava a výcvik. Globální cíl útvaru je vhodné formulovat takto: Podílení se na výstavbě funkčního systému obrany státu. Posláním praporu by měla být produkce čistého veřejného statku -- vnější bezpečnosti státu, v současném bezpečnostním prostředí prostřednictvím aktivního působení v operacích mimo území členských zemí NATO a EU. Samotné zpracování a realizace strategie by mělo být především předmětem činnosti štábu praporu.
Politický marketing v komunálních volbách 2010: případová studie Karviná
Křístková, Jana ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vymětal, Petr (oponent)
Práce zkoumá vliv politického marketingu na volební výsledky komunálních voleb v Karviné v roce 2010. V první části se soustřeďuje na teorii politického marketingu, následuje vymezení komunálních voleb dle zákona a historický přehled volebních výsledků komunálních voleb v Karviné od vzniku samostatné České republiky v závislosti na celostátní politické situaci. Závěrečná kapitola pak již analyzuje využité techniky politické propagace a témata kampaně.
Marketingové komunikace v tabákovém průmyslu
Kahánková, Tereza ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Grof, Jan (oponent)
Diplomová práce ve své teoretické části pojednává o postavení marketingových komunikací v rámci marketingového procesu a blíže se soustředí na podlinkové komunikační aktivity, jakožto stěžějní komunikační nástroj v tabákovém průmyslu. Druhá část práce se již věnuje charakteristice specifik trhu a regulaci v oblasti tabákového průmyslu. Část třetí podrobně popisuje cílovou skupinu dospělých kuřáků a aplikaci marketingových komunikací v marketingu tabákových výrobků, a to v oblasti B2B i B2C. Poslední část nastiňuje příležitosti a hrozby, které stávající situace na trhu a jeho pravděpodobný vývoj skýtají, a formuluje, jaké jsou klíčové oblasti, na něž je třeba se zaměřit, a jaké strategické i taktické kroky v rámci marketingu tabákových výrobků by mohly zajistit potenciál růstu a budování značek.
Marketing českých politických stran v roce 2010
Stručovská, Hana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Diplomová práce na téma "Politický marketing ČR 2010. Kampaně do PS PČR" má za cíl zmapovat politický marketing nejvýznamnějších českých politických stran před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Práce se zaměřuje především na marketingové kampaně stran a jejich nejvýraznější momenty, které měly vliv na výsledky voleb. Práce je zasazena do konkrétní politické situace. Nejprve je zde politický marketing popsán teoreticky, potom se práce zaměřuje na konkrétní strany a jejich kampaně. V práci je využíváno metod obsahové analýzy, analýzy mediálních prostředků a rozhovoru s volebním manažerem. V práci jsou zpracovány primární i sekundární informace. V práci jsou zanalyzovány hlavní momenty kampaní stran s vazbou na marketingová pravidla a výsledky voleb.
Problematika likvidace nebezpečného odpadu - modelový případ baterií v píseckém regionu
KADERKA, Lukáš
Anotace Bakalářská práce se zabývá možností zpětného odběru v konkrétní zvolené lokalitě (město Písek). Literární rešerše je sestavena z přehledu o odpadech, legislativy vztahující se k odpadům, dále zde řeším problémy spojené se znečišťováním životního prostředí. V praktické části jsem se zabýval problematikou odpadů s konkrétním zaměřením na zpětný odběr baterií a monočlánků na základních školách v Písku, kde byla v rámci kampaně v roce 2008 vyhlášena firmou ECOBAT soutěž v odběru baterií. Celkem bylo ve všech školách vybráno 2129,7 kg baterií, což přispělo k výraznému zvýšení sběru v celém městě Písek z 1,5 t v roce 2007 na 4,15 t v roce 2008. V soutěži vyhrála třída 9.B školy Tomáše Šobra s celkovým množstvím 379,7 kg baterií. Na posledním místě se umístila třída 5.A ze školy Edvarda Beneše, která sebrala 139,2 kg baterií. Dotazníkové šetření odhalilo, že výraznou motivací úspěšných tříd byla právě snaha vyhrát soutěž. Dívky i chlapci třídili baterie nejen kvůli soutěži, ale chtěli zároveň udělat něco pro přírodu, ovšem u dívek byla tato tendence výraznější. Vzdělanost rodičů enviromentální výchovu jejich dětí nijak zvlášť neovlivnila. Kampaň splnila svůj účel, došlo ke zvýšení počtu v sebraných baterií a měla také vliv na ekologickou výchovu dětí, téměř třetina z nich pokračuje ve třídění i po skončení soutěže.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   začátekpředchozí90 - 99dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.