Název: Tvorba komunikační kampaně v době finanční krize na příkladu spol. Vodafone Czech Republic a.s.
Překlad názvu: Creation of communication campaign in a time of financial crisis on the example of Vodafone Czech Republic a.s.
Autoři: Janda, Jakub ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikulková, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: finanční krize; komunikace; telekomunikace; campaign; financial crisis; telecomunications

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25316

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75732


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet