Název: Politický marketing v komunálních volbách 2010: případová studie Karviná
Překlad názvu: Political marketing in the municipal elections 2010: The Case study Karvina
Autoři: Křístková, Jana ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vymětal, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunální volby; Politický marketing; Předvolební kampaň; Campaign; Municipal elections; Political marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27886

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73095


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet