Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 106 záznamů.  začátekpředchozí86 - 95dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spotřební chování na trhu s renovovanými cartridgemi
PÍTROVÁ, Lenka
Hlavním cílem bakalářské práce bylo provést analýzu spotřebního chování na trhu s renovovanými cartridgemi a zhodnocení současného využívání marketingových nástrojů ve vybraném subjektu. Na základě těchto analýz poté zpracování doporučení na jejich zlepšení. Pro sepsání své práce jsem využila studium odborné literatury a sběr primárních dat. Primární data jsem získala provedením dotazníkového šetření. Údaje získané dotazníkovým šetřením jsem zpracovala do grafů a tabulek, aby byly výsledky přehledné. Grafy jsem slovně ohodnotila. Druhou částí této práce byla analýza současného využívání marketingových nástrojů ve společnosti ARMOR, s. r. o. a poté navrhnout doporučení na jejich zlepšení.
Role Českého rozhlasu v podpoře kultury
Hritz, Jakub ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zavoral, René (oponent)
Diplomová práce pojednává o roli Českého rozhlasu v oblasti podpory kultury. Ta do jeho vysílání neodmyslitelně patří již od samého počátku jeho existence. Podává ucelený přehled o všech aktivitách, které rozhlas v této oblasti vyvíjí, ať již v programu stanic, činnosti marketingu či realizaci kulturních projektů a má potvrdit či vyvrátit propojení mezi nimi. Následně také v praktické části definovat rozdíl v použití marketingových nástrojů v realizaci tří kulturních akcí.Na základě mých praktických zkušeností, získaných na Odboru komunikace a vnějších vztahů, vytváří pro odbornou veřejnost, ale i potencionální partnery manuál, který jim umožní pochopení celé problematiky před vlastním podání žádosti o navázání spolupráce, a to ať v oblasti mediálních spoluprací či mediálních partnerství, a také následně všech jejich možností a kroků z nich vyplývajících.
Marketingový mix velkých divadelních scén
Hájková, Martina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Janovský, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing velkých divadelních scén, národních divadel. Cílem práce je zhodnocení marketingového mixu vybraných národních divadel ze zemí s podobným historickým zázemím a jejich následná komparace. Teoretická část představuje marketingový mix a jeho specifika pro divadelní sektor. Praktická část se zaměřuje na konkrétní marketingový mix českého Národního divadla, Slovenského národného divadla a rakouského Burgtheater a jejich komparaci.
Marketing divadla
Maršíková, Petra ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu divadla. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti marketingu divadla, marketingovému mixu, typologie a financování divadla. Část praktická se zaměřuje na konkrétní amatérský divadelní spolek Comica Economica. Cílem této práce je analyzovat divadelní spolek Comica Economica z hlediska marketingového mixu a na základě této analýzy, provedeného dotazníkového šetření a SWOT analýzy potom formulovat návrhy na zlepšení současného marketingového a komunikačního mixu.
Second Life a marketingové aspekty virtuálních světů
VANĚREK, Petr
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na téma virtuálních světů a jejich využití v marketingu se zaměřením na virtuální svět Second Life. Výzkum v prostředí Second Life jsem provedl v několika krocích. Prvním krokem bylo provedené vlastní online pozorování virtuálního světa Second Life, kde má Česká republika taktéž své zastoupení v podobě virtuálního města s názvem Bohemia. Online výzkum byl zaměřen na zjištění jaké povědomí a zkušenosti mají respondenti o tomto virtuálním světě a jak vnímají ekonomické subjekty, kteří se zde prezentují. Můj výzkum v Second Life pokračoval vytvořením 5 případových studií vybraných ekonomických subjektů, kteří se zde prezentují. Pro tyto účely jsem si zvolil banku Raiffeisenbank, agenturu CzechTourism, virtuální hospodu společnosti Pivovary Staropramen a.s. a poslední dvě případové studie jsem zaměřil na oblast vzdělávání. Jednalo se o Filozofickou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci a ze soukromého sektoru nováčka firmu WebSchool s.r.o. Získaná data z výzkumu mi pomohla aplikovat Cost benefit analýzu u vybrané případové studie virtuální hospody Staropramen, jako jednu z možných metod při samotném ekonomickém hodnocení této investice spojené s působením ve světě Second Life. Cíl diplomové práce byl naplněn neboť se mi podařilo na základě získaných informací z vlastního online výzkumu a provedených analýz navrhnout proces vstupu do virtuálního světa Second Life s využitím vybraných marketingových nástrojů, které jsou poskládány tak aby jakýkoliv subjekt, který zvažuje využít Second Life jako jeden z inovativních způsobů marketingové komunikace, naplnil své cíle a nestal se jen pouhou pasivní kulisou tohoto virtuálního světa.
Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele
URBÁNKOVÁ, Eva
Na závěr bych chtěla shrnout to, co je patrno z výsledků mé vlastní práce, a to, že činnost SOS, SIC je opravdu některým spotřebitelům velmi vzdálená, může to být způsobeno např. tím, že je využíváno pouze některých marketingových nástrojů, které někdy ne příliš dostatečně informují. Proto byly navrhnuty některé další možnosti, jak využít marketingové nástroje a dostat se tak více do podvědomí spotřebitelů.
Využití marketingových nástrojů v maloobchodní jednotce Gastro
BAJTOVÁ, Jitka
Cílem mé bakalářské práce je vyhodnocení současného využívání marketingových nástrojů v maloobchodní jednotce Gastro a navržení takových opatření, která by zvýšila tržby a zisk a přispěla ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Provedla jsem dva marketingové výzkumy. Jeden byl určen pro zákazníky a druhý pro spotřebitele (potenciální zákazníky) prodejny Gastro. Na základě zjištěných údajů a informací získaných pozorováním a rozhovory s majiteli podniku jsem navrhla opatření, které se týká svačin pro školáky, toto opatření jsem ekonomicky zhodnotila.
Marketingové nástroje podniku DDL, Lukavec
MUSILOVÁ, Michala
Cílem bakalářské práce na téma "Marketingové nástroje podniku DDL, Lukavec" bylo na základě zjištěných údajů doporučit změny či rozšíření doposud používaných marketingových nástrojů.
Využití marketingových nástrojů v supermarketu Albert
SMETANA, Martin
Pro dosažení stanoveného cíle práce byl využit kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum. Kvantitativní výzkum proběhl formou dotazníkového šetření v akčním rádiu prodejny a dotázáno bylo 109 spotřebitelů. Kvalitativní výzkum proběhl formou případové studie. Na základě získaných informací byly na závěr navrženy opatření, které by měly vést ke zlepšení stávající situace.
Využití marketingových nástrojů v elekronickém obchodě e-profess.cz
PAPEŽ, Vladimír
Předmětem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení, která by zefektivnila chod internetového obchodu společnosti Profess Consulting s.r.o. Tato zlepšení vycházela z analýzy současného stavu využívání marketingových nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce. Analýza současného stavu využívání marketingových nástrojů byla provedena na základě studia odborné literatury, kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Z výsledku analýzy byla společnosti navrhnuta doporučení, která spočívala v zjednodušení provozu tohoto internetového obchodu a vytvoření dobrého jména společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 106 záznamů.   začátekpředchozí86 - 95dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.