Název: Marketing divadla
Překlad názvu: The theatre marketing
Autoři: Maršíková, Petra ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: divadlo; dotazníkové šetření; marketing; marketingové nástroje; marketingový mix; SWOT analýza; marketing; marketing instruments; marketing mix; questionnaire research; SWOT analysis; theatre

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25679

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73691


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet