Název: Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele
Překlad názvu: Marketing communication of non-state and non-profit organisations in the area of consumer protection
Autoři: URBÁNKOVÁ, Eva
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; marketingové nástroje; nestátní nezisková organizace z hlediska ochrany spotřebitele; spotřebitelé; consumers.; marketing communication; marketing instruments; non-state and non-profit organization in the area of protection consumer
Citace: URBÁNKOVÁ, Eva. Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14932

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53659


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet