Název:
Marketingový mix velkých divadelních scén
Překlad názvu:
Marketing Mix of Big Theatre Scenes
Autoři:
Hájková, Martina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Janovský, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing velkých divadelních scén, národních divadel. Cílem práce je zhodnocení marketingového mixu vybraných národních divadel ze zemí s podobným historickým zázemím a jejich následná komparace. Teoretická část představuje marketingový mix a jeho specifika pro divadelní sektor. Praktická část se zaměřuje na konkrétní marketingový mix českého Národního divadla, Slovenského národného divadla a rakouského Burgtheater a jejich komparaci.This bachelor thesis is focused on marketing of big theatre scenes, national theatres. The main goal of this thesis is evaluation of marketing mix of selected national theatres from countries with similar historical background and their subsequent comparison. The theoretical part will introduce marketing mix and specifics of theatre marketing. The practical part is focused on concrete marketing mix of Czech National Theatre, Slovak National Theatre and Austrian Burgtheater and their comparison.
Klíčová slova:
divadlo; marketing; marketingové nástroje; marketingový mix; národní divadlo; marketing; marketing instruments; marketing mix; national theatre; theatre
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28193