Název: Využití marketingových nástrojů v maloobchodní jednotce Gastro
Překlad názvu: Application of marketing instruments in the retail subject Gastro
Autoři: BAJTOVÁ, Jitka
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingové nástroje; marketingový výzkum; retailing; marketing; marketing instruments; marketing research; retailing
Citace: BAJTOVÁ, Jitka. Využití marketingových nástrojů v maloobchodní jednotce Gastro. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14856

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53547


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet