Název:
Marketingové nástroje podniku DDL, Lukavec
Překlad názvu:
Enterprise Marketing tools of DDL, Lukavec
Autoři:
MUSILOVÁ, Michala Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce na téma "Marketingové nástroje podniku DDL, Lukavec" bylo na základě zjištěných údajů doporučit změny či rozšíření doposud používaných marketingových nástrojů.The aim of the bachelor thesis "Enterprise Marketing tools of DDL, Lukavec" was to suggest changes or to expand already used marketing tools based on ascertained data.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketingová komunikace; marketingové nástroje; produkt; distribution; marketing communications; marketing tools; price; product Citace: MUSILOVÁ, Michala. Marketingové nástroje podniku DDL, Lukavec. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15163