Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,236 záznamů.  začátekpředchozí843 - 852dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení uživatelského rozhraní systému COMES
Škoda, Pavel ; Štohl, Radek (oponent) ; Pásek, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozborem uživatelského rozhraní systému COMES. Jejím cílem je vytvořit studii s názory uživatelů na tento systém a z takto získaných informací pak navrhnout jeho vylepšení. V první řadě jsou zde sepsány informace o návrhu správného uživatelského rozhraní, zaměřené především na snadnější ovládání a komunikaci s uživatelem. Následuje pak rozdělení a popis jednotlivých způsobů jak provádět měření uživatelských rozhraní. Druhá část se zaobírá vytvořením dotazníku, podle kterého postupují vybrané osoby testující systém COMES a zhodnocením takto získaných informací. Hlavním výsledkem práce je poslední kapitola, která se zabývá návrhem vylepšení stávajícího uživatelského rozhraní systému tak, aby byly odstraněny zjištěné nedostatky.
Návrhový systém pro zjištění a kvantifikaci požadavků na řídicí systém inteligentního domu
Kotík, Miloslav ; Novotný, Jan (oponent) ; Bátora, Branislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje analýze požadavků investora na řídicí systém inteligentního domu. Je navržen dotazník jako vodítko projektanta při komunikaci s investorem a tento postup je převeden do interaktivní podoby formuláře. Na základě dotazníku je poté navržen postup pro automatické vyhodnocení a převod zjištěných požadavků investora do seznamu doporučených komponent řídicího systému Tecomat Foxtrot a jeho periferií pro realizaci. První dvě kapitoly práce jsou teoretické a popisují inteligentní dům a systém Tecomat Foxtrot. V poslední praktické kapitole bakalářské práce je popsán samotný Návrhový systém a jeho části – dotazník, databáze, formulář, vyhodnocovací program.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Killich, Ondřej ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá spokojeností a loajalitou klientů ke společnosti Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group a jejímu produktu, investičnímu životnímu pojištění Perspektiva. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí se společností, produktem a provedeným výzkumem. Závěrečná praktická část navrhuje na základě provedeného šetření moderními metodami doporučení změn, které zvýší úroveň spokojenosti zákazníků.
Marketingová komunikace Střední odborné školy NET OFFICE Orlová, spol. s r.o.
Gelnarová, Monika ; Michelsohn, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhů a provedení analýzy marketingové komunikace Střední odborné školy NET OFFICE Orlová, spol. s r.o. Úvod práce vymezuje stanovené cíle, další kapitola obsahuje zpracovaná teoretická východiska týkající se dané tématiky a také použité metody řešení. Analytická část práce poskytuje přehled o současné situaci analyzované školy a výsledcích dotazníkového šetření. Poslední část diplomové práce obsahuje návrhy pro zlepšení marketingové komunikace školy vystavěné na výsledcích marketingového výzkumu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Kelarová, Michaela ; Klimešová, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na její zlepšení. Zaměřuje se na analýzu společnosti youngprimitive a spokojenosti jejich zákazníků. Srovnává a aplikuje teoretická východiska se skutečným stavem. Obsahuje návrhy na zlepšení produktů a služeb v souvislosti s nárůstem spokojenosti zákazníků založené na dotazníkovém šetření.
Návrhy pro zlepšení služeb a zvýšení spokojenosti návštěvníků Informačního centra Olomouc
Skoupilová, Petra ; Břenek, Oldřich (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti návštěvníků a návrhy na zvýšení její úrovně v Informačním centru Olomouc, které je jediné v krajském městě Olomouc. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním pojmy spojené. V praktické části je vytvořena analýza výsledků marketingového průzkumu provedeného na návštěvnících IC Olomouc. Na základě takto získaných informací jsou navrhnuta opatření, která by měly zlepšit efektivnost služeb a zvýšit spokojenost zákazníků.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Škarabelová, Alena ; Drexler, Denis (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu, hodnocení a na návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků v kavárně Paolo Caff. První část je věnována teoretickému podkladu na zvolené téma. V následující části je provedena analýza současné situace vnitřního i vnějšího okolí podniku a analýza úrovně spokojenosti zákazníků, která je založena na vyhodnocení dotazníkového šetření.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Czabeová, Ivana ; Malínková, Šárka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Cílem je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Horimex Cars, s.r.o. prostřednictvím dotazníkového výzkumu a poté navrhnout opatření ke zlepšení její úrovně.
Motivační systém call centra
Šmardová, Gabriela ; Zbořilová, Simona (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor motivačního systému společnosti. Tato společnost se zabývá zprostředkováním aktivního a pasivního telemarketingu. Na základě analýzy společnosti a primárního výzkumu navrhuji v práci taková opatření, která by měla vést k vyšší spokojenosti zaměstnanců.
Návrh komunikačního mixu podniku
Procházková, Nikola ; Štefulík, Bohuslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh nového komunikačního mixu společnosti Annapurna s.r.o. na základě provedených analýz. Tato společnost působí v oblasti distribuce reklamních tiskovin a jiných reklamních předmětů. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část obsahuje základní poznatky z literatury. Analytická část obsahuje analýzu stávající situace podniku a dotazníkové šetření spokojenosti stávajících zákazníků společnosti. Návrhová část obsahuje vlastní návrhy řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,236 záznamů.   začátekpředchozí843 - 852dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.