Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,238 záznamů.  začátekpředchozí833 - 842dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti plastické chirurgie The Hospital Group
Řádová, Lucie ; Jirků, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků v oblasti plastické chirurgie ve Velké Británii. Zkoumá marketingovou situaci společnosti a analyzuje způsob zajišťování vysoké spokojenosti zákazníků a jejich přínosů k řízení vybrané společnosti. Praktickou částí práce je dotazník, který napomáhá firmě zjistit, co by mohlo přispět k zvýšení spokojenosti zákazníků.
Motivace pracovníků v high-tech firmě
Šmedek, Martin ; Obhlídal, Karel (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analyzovat hodnoty vybraného souboru zaměstnanců high-tech firmy. Dílčími cíli jsou analýza motivačních preferencí a analýza přístupu zaměstnanců k organizaci. Analýzu byla provedena prostřednictvím dvou dotazníků, Hofsteda VSM 94 a dotazníku zjišťujícího motivační preference. Z analýz bylo zjištěno, že prostředí je poměrně stresující, pracovníci jsou velcí individualisté a převládá u nich dlouhodobá orientace. Za nejvhodnější benefity považují dovolenou, vzdělání a příspěvek na zdravotní péči. Práci, kterou zkoumaný soubor vykonává považují za dobře finančně ohodnocenou, a daná práce je baví. Mezi návrhy, díky kterým bude možné zvýšit efektivnost výkonu, kvalitu práce, lze navrhnout zvýšení doby dovolené, příspěvek na vzdělání a rozšíření týmové spolupráce na pracovišti.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Mlezivová, Veronika ; Smékalová, Andrea (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem spokojenosti zákazníků jazykové školy. Popisuje způsob návrhu marketingového průzkumu, provádění dotazníkového šetření a analýzu získaných informaci. Na základě provedeného zhodnocení mínění klientů školy, zpracovává návrh zlepšení vnímání firmy svými zákazníky, které by mělo vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a dále ke zkvalitnění služeb. Popisuje řadu doporučení, jak zlepšit vystupování školy vůči studentům a stát se více pro zákaznicky orientovanou.
Návrh na zlepšení poskytovaných služeb
Heyduk, Petr ; Horáčková, Saša (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků, formou průzkumu za pomocí dotazníků. Na základě výsledků jsou vytvořeny návrhy na zlepšení poskytovaných služeb společnosti Piccolo Mondo s.r.o.. Návrhy povedou k zvýšení úrovně spokojenosti zákazníka.
Návrh komunikačního plánu
Kalábová, Martina ; Ing.Tomáš Kousal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačního plánování. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybrané společnosti, kterou je T-mobile Czech Republic a.s. Součástí praktické části je také návrh případných změn v činnostech analyzované společnosti v souladu s teoretickými východisky a s ohledem na podmínky společnosti.
Průzkum trhu a navržení optimální marketingové strategie pro konkrétní firmu
Boček, Aleš ; Nevosád, Lukáš (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá průzkumem trhu, analýzou současného stavu a dále navrhnutím optimálního marketingového řešení za dané situace. První část je zaměřena na marketing z teoretické stránky, dále jsou zde popsány různé metody získání dat a následná tvorba marketingového řešení. Druhá část práce se zabývá hodnocením stávajícího marketingu společnosti, analýzou trhu a nalezením konkrétního nového řešení, které povede k zlepšení.
Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody
Kočí, Dagmar ; Dostálová, Markéta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá momentální situací ve firmě. Zkoumá marketingovou situaci firmy a analyzuje současný způsob zjišťování spokojenosti zákazníků a přínosů takto získaných výsledků k řízení vybrané společnosti. Praktickou součástí práce je dotazník, jenž napomáhá firmě zjistit, co by mohla udělat pro zlepšení spokojenosti zákazníka.
Význam cizích jazyků pro přijetí na pracovní pozici
Křenek, Lukáš ; Konečná,, Zdeňka (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce poukazuje na skutečnost, jak důležitá může být znalost cizích jazyků pro přijetí na pracovní pozici, o kterou usilujeme již studováním vysoké školy. Popsána je paměť, učení, zapomínání a rovněž metody, podle kterých lze hlavní tezi potvrdit. Jednou z nich je podání dotazníků firmám, aby byly zjištěny požadavky zaměstnavatelů a dalšími jsou jazykové testy, které budou skládat studenti prvních a třetích ročníků. Testy poslouží ke zjištění jazykové úrovně studentů. Posledním objektem práce je zaměření se na možnosti udržování cizojazyčné gramotnosti.
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Spokojenost zákazníků
Drápal, Jan ; Smyčková, Radka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zjišťováním míry spokojenosti zákazníků firmy. Cílem této práce bylo sestavit takový systém měření spokojenosti zákazníků, který by umožňoval sledování zákaznické spokojenosti a pomáhal k cílenému zlepšování v této oblasti. Studie rovněž obsahuje formulaci návrhů na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,238 záznamů.   začátekpředchozí833 - 842dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.