Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Průzkum trhu a navržení optimální marketingové strategie pro konkrétní firmu
Boček, Aleš ; Nevosád, Lukáš (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá průzkumem trhu, analýzou současného stavu a dále navrhnutím optimálního marketingového řešení za dané situace. První část je zaměřena na marketing z teoretické stránky, dále jsou zde popsány různé metody získání dat a následná tvorba marketingového řešení. Druhá část práce se zabývá hodnocením stávajícího marketingu společnosti, analýzou trhu a nalezením konkrétního nového řešení, které povede k zlepšení.
Průzkum trhu a navržení optimální marketingové strategie pro konkrétní firmu
Boček, Aleš ; Nevosád, Lukáš (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá průzkumem trhu, analýzou současného stavu a dále navrhnutím optimálního marketingového řešení za dané situace. První část je zaměřena na marketing z teoretické stránky, dále jsou zde popsány různé metody získání dat a následná tvorba marketingového řešení. Druhá část práce se zabývá hodnocením stávajícího marketingu společnosti, analýzou trhu a nalezením konkrétního nového řešení, které povede k zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.