Název: Návrh na zlepšení poskytovaných služeb
Překlad názvu: Recommendation for Improvement of Provided Services
Autoři: Heyduk, Petr ; Horáčková, Saša (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza spokojenosti; dotazník; Marketing; průzkum; spokojenost zákazníka; SWOT analýza; zákazník; customer; customer satisfaction; Marketing; questionnaire; satisfaction analysis; survey; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1111

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246090


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet