Název: Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody
Překlad názvu: Customer Satisfaction - a Tool for Achieving Sustainable Competitive Advantage
Autoři: Kočí, Dagmar ; Dostálová, Markéta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; zákaznická věrnost; customer loyalty; customer satifaction; guestionnaire; marketing research

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/704

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245811


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet