Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 829 záznamů.  začátekpředchozí802 - 811dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané firmy
Nová, Kateřina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je analyzovat současnou marketingovou strategii španělské restaurace v Praze a na základě zjištěných údajů navrhnout její zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována firemní strategii obecně, marketingové strategii a odlišnostem marketingu služeb. V praktické části je restaurace představena, jsou charakterizovány její služby a její současná marketingová strategie. Dále se věnuji SWOT analýze, dotazníkovému šetření a finanční analýze, které jsou podklady pro konkrétní doporučení v oblasti marketingového mixu a vytvoření návrhu nové marketingové strategie.
Nové marketingové koncepty v nabídce stravovacích služeb
Kostková, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zábranská, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá zkoumáním nových marketingových konceptů stravovacích služeb, především restaurací. Cílem práce je získání podrobnějších informací z oblasti marketingu stravovacích služeb, analýza nových konceptů a ověření hypotéz dotazníkového šetření. Práce je členěna do čtyř kapitol. Do popředí zájmu budou postaveny především inovativní a zážitkové marketingové přístupy, které budou teoreticky přiblíženy v první kapitole. V té bude dále nastíněna teorie marketingového řízení a charakteristika marketingu služeb. Ve druhé kapitole se práce zaměřuje na marketing služeb cestovního ruchu. Konkrétně se zde soustředí na specifika stravovacích služeb. Ve třetí kapitole jsou analyzovány marketingové koncepty stravovacích provozů v České republice a v zahraničí. Další, čtvrtá, kapitola obsahuje analýzu výsledků dotazníkového šetření prováděného online. Cílem tohoto průzkumu vypracovaného pro účely této diplomové práce je zjistit, jak velká část reprezentativního vzorku dotazovaných někdy navštívila, v Čechách nebo v zahraničí, zážitkovou restauraci a co konkrétního zážitek vyvolalo. Do další části této kapitoly jsou včleněny dva rozhovory s odborníky z oblasti pohostinství.
Chování lidí při dobrovolné platbě v restauraci
Boušková, Veronika ; Hudík, Marek (vedoucí práce) ; Svoboda, Miroslav (oponent)
Cílem této práce je zjistit, jestli se lidé v restauraci, provozující systém "pay what you want", budou chovat sobecky a platit co nejméně a jaké skutečnosti budou jejich chování ovlivňovat. Za účelem zjištění jsem provedla experiment. Ten je jednodenní v restauraci, kde po celý den probíhá "akce", že za jídlo, které se objedná, platí zákazníci částku, kterou si sami zvolí. Pití hradí v plné ceně. Akce je neohlášená a na malém městě. Podle stanovených hypotéz jsem došla k závěru, že známost mezi zákazníky a personálem restaurace má pozitivní vliv na platbu, blízký vztah mezi samotnými zákazníky také. Pohlaví zákazníků se ukázalo jako nevýznamné, stejně tak jako věk. Celkové výsledky experimentu ukazují, že převažuje nesobecké jednání.
Využití moderních technologií ve stravování: podnikatelský plán založení restaurace, kde si zákazníci sami navrhují pokrmy
Blümelová, Johana ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Lešner, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracování podnikatelského plánu založení restaurace (pizzerie) jako podklad pro jednání s investory a posouzení životaschopnosti podnikatelského záměru. Teoretická část uvádí specifika podnikání v gastronomii s důrazem na legislativní požadavky, dále se zabývá marketingovou analýzou a tvorbou marketingové strategie. Praktická část obsahuje zpracovaný vlastní podnikatelský plán se všemi jeho náležitostmi -- založení společnosti a volbu právní formy, popisem technologického řešení komplexního firemního informačního systému, marketingová analýza a strategie a závěrem uvádí provozní a finanční plán a zhodnocení očekávaných finančních výsledků.
Ochrana spotřebitele v restauračních zařízeních
Žáková, Alena ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Florianová, Iva (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prostřednictvím marketingového výzkumu analyzovat znalosti spotřebitelů v oblasti svých práv a povinností provozovatelů restaurací. Výzkum je prováděn formou dotazníkového šetření a je zaměřen na široku veřejnost. Další částí této práce je provedení vlastního výzkumu v předem vybraných restaurací a následná analýza zjištěných skutečností. Tato analýza je zaměřena na zjišťování dodržování povinností restaurací u vybraných ukazatelů.
Možnosti rozvoje cestovního ruchu v Plzeňském kraji - Projekt Jiný svět
Pfauserová, Lenka ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na možností rozvoje cestovního ruchu v Plzeňském kraji. Cílem práce bylo vytvoření konceptu pro plánovanou přestavbu chalupy na penzion s restaurací v obci Jarov v Plzeňském kraji. Tento koncept obsahuje analýzu trhu a konkurence, definování technických, technologických, finančních požadavků a odvození jejího celkového přínosu pro cestovní ruch v Plzeňském kraji. Součástí je také zjištění aktuálního stavu cestovního ruchu převážně v jižní části Plzeňského kraje, který bude pro projekt z hlediska smysluplnosti přestavby rovněž velmi důležitý.
Podnikatelský plán na založení restaurace
Homolková, Renata ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu na téma Restaurace v Českých Budějovicích. Práce je rozdělena na 2 části, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje základním pojmům týkajících se podnikání a obecnému popisu a struktuře podnikatelského plánu. Součástí teoretické části je také shrnutí metod pro posouzení výhodnosti investice a analýza bodu zvratu. V praktické části je sestaven kompletní podnikatelský plán Restaurace Rennie's, která plánuje své otevření na Lannově třídě v Českých Budějovicích. Praktická část se zabývá zpracováním konkrétního podnikatelského plánu, který ověří použitelnost teoretických postupů v praxi a prokáže, že je projekt realizovatelný a má šanci na úspěch.
Podnikatelský plán
Horáček, Jakub ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Pohostinství je rozšířenou formou podnikání, která poskytuje zaměstnání tisícům lidí a pro kterou se každoročně rozhodne mnoho začínajících podnikatelů. Přesto podnikání v této oblasti a především začínajícím podnikatelům téměř nikdo nevěnuje větší pozornost. Jako reakce na tuto situaci vznikla tato práce, která se zabývá sestavením podnikatelského plánu, který popisuje jeho specifika spojená s oblastí pohostinství. V první části se práce zabývá teoretickými aspekty podnikání, především specifiky podnikání v pohostinství a jeho současnými trendy. Na ně navazuje obecný popis přípravy podnikatelského plánu. Druhá, praktická, část práce popisuje vzorový podnikatelský plán restaurace, který je strukturovaný dle běžné praxe. Obsahuje popis podniku a tržní situace, marketingový, finanční a operační plán, personální zdroje a analýzu rizik. Celá praktická část je koncipována tak, aby v maximální míře blížila realitě. Všeobecně lze konstatovat, že tato práce nabízí čtenářům z řad začínajících podnikatelů v pohostinství řadu doporučení a námětů, jak postupovat při založení podniku.
Vzájemný vztah poptávky po staročeské gastronomii a nabídky vybrané restaurace
Heroutová, Kateřina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Práce detailně definuje historii a charakteristiku české gastronomie, která se v současné době dostává do ústraní kvůli trendu zdravého životního stylu. Každá ze dvou tržních stran je analyzována samostatně a v závěru jsou tyto výsledky porovnány. Poptávka byla monitorována pomocí dotazníků, které byly distribuovány v restauraci rezidentní i zahraniční klientele. Výsledky analýzy poptávky byly předány provoznímu restaurace, na základě kterých budou pravděpodobně přijata rozhodnutí o budoucích změnách. Na druhé straně je provozní analýza hodnotící stranu nabídky a zaměřující se především na marketingovou strategii provozovny a její nabídku.
Podnikatelský plán
Jindrová, Magdaléna ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Mikan, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu na založení restaurace, který bude konkretizovat spatřenou podnikatelskou příležitost. Práce se skládá ze dvou částí. První část práce je teoretická a věnuje se aspektům podnikání a postupu pro psaní podnikatelského plánu. Druhá část práce je praktická a je tvořena samotným podnikatelským plánem pro založení restaurace v Praze 8 -- Karlín. Klíčovými částmi plánu jsou potom exekutivní souhrn, analýza konkurence a finanční plán. Práce má poskytovat rámec pro realizaci tohoto podnikatelského záměru a pro vytvoření představy o jeho finanční stránce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 829 záznamů.   začátekpředchozí802 - 811dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.