Název: Nové marketingové koncepty v nabídce stravovacích služeb
Překlad názvu: New marketing concepts in food services offer
Autoři: Kostková, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zábranská, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Gastronomie; Marketing služeb; Marketingové koncepty; Restaurace; Stravovací zařízení; Zážitkový marketing; Experiential marketing; Food services; Gastronomy; Marketing concepts; Restaurants; Services marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26271

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76365


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet