Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  začátekpředchozí76 - 85  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza strategie Red Bullu a její asociace s extrémními sporty
Janek, Alicja ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Sportovní marketing je rozdělen do tří katerorií: marketing sportovního odvětví, marketingové produkty a služby zaměřené na sport a propagace sportu pro věřejnost. Tato diplomová práce je převážně zaměřena na marketing sportovních odvětví a zárověň představuje analýzu unikátní a inovativní společnosti. V dynamicky se rozvíjejícím odvětví energetických nápojů zaujímá Red Bull GmbH vedoucí pozici na trhu. Tato práce popisuje postup vytváření marketingové strategie pro Red Bull a identifikuje zahrnuté principy, procesy a používané nástroje a techniky. Hlavním cílem této práce je vysvětlit jak marketigová kampaň ovlivňuje efektivitu vytváření asociací mezi extrémními sporty a značkou Red Bull.
Marketingové zastupování profesionálního sportovce
Jíchová, Klára ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Trávníček, David (oponent)
Tato práce je zaměřena na praktický příklad chodu marketingové agentury SPORT INVEST Marketing, a.s. a představení poskytovaných služeb na vybraném sportovci -- rychlobruslařce Martině Sáblíkové. Na základě použitých metod -- dotazníkového šetření a interview - jsem zhodnotila odpovědi a získaná data, z kterých vychází SWOT analýza. Marketingové agentuře jsem doporučila možné návrhy na zlepšení a zefektivnění jejich postupů od výběru sportovce po hledání vhodných obchodních partnerů. Práce ukázala, že samotný výběr sportovce je důležitý, pro agenturu i potenciální sponzory. Úspěch sportovce nezaručuje jeho další marketingové využití. Také propagace sponzorů sportovce by se měla stát něčím výjimečným a zajistit tak hlavním sponzorům exkluzivní podmínky.
Pojišťovny a financování marketingových aktivit v oblasti sportu v ČR
Rapantová, Nela ; Radová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bártová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapování marketingových aktivit pojišťoven v oblasti sportu a jejich úspěšnosti. Dále zjištění povědomí veřejnosti o těchto aktivitách a jejich finanční analýza. První část práce se věnuje teorii sportovního marketingu, druhá se postupně zabývá marketingovými aktivitami ve sportu tří českých pojišťoven, a to České pojišťovny, ČSOB Pojišťovny a Kooperativy. Rozebírá důvody podpory sportu, její využití, úspěšnost a budoucnost. Třetí částí je vyhodnocení průzkumu o povědomí veřejnosti o sportovním marketingu českých pojišťoven. Poslední, čtvrtá, část pak obsahuje finanční analýzu.
Ekonomika sportovní organizace Český svaz silového trojboje
Houžvička, Ondřej ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Lemoch, Petr (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současného financování Českého svazu silového trojboje porovnáním státních dotací s Českým svazem vzpírání a nalezení dalších možností financování Českého svazu silového trojboje a propagace tohoto sportu samotného. V současnosti je Český svaz silového trojboje financován především státními dotacemi a to se jeví jako nedostatečné. Bakalářská práce popisuje některé nástroje sportovního marketingu, jež by bylo vhodné použít pro podporu financování a nárůstu počtu závodníků provozujících silový trojboj.
Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha
Lacinová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je popis a následná analýza stávající marketingové strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha. Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a projekty tohoto klubu. Praktická část obsahuje výsledky marketingového výzkumu, jehož cílem bylo zjištění povědomí fotbalových příznivců o tomto českém klubu a jeho marketingových aktivitách. V závěru jsou navrženy případné změny a zlepšení pro budoucí vývoj klubu.
Analýza marketingové strategie sportovního klubu
Šedivý, Jan ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Voborská, Jana (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii hokejového klubu a navrhuje doporučení pro zlepšení aktuálního stavu. Analýza marketingové strategie využívá informací z provedeného marketingového průzkumu a situační analýzy, v rámci které je zpracován Porterův model pěti sil a anylýzy PEST a SWOT.
Marketingová komunikace v atletice
Procházka, Michal ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Farská, Karolína (oponent)
Sport se stal v poslední době ekonomickou činností a významný podíl v jeho odklonu od čistě neziskového charakteru ke komerčnějšímu pojetí sehrává marketing, zejména pak jeho součást, marketingová komunikace (propagace). Diplomová práce zkoumá rozvinutost komunikace jednoho ze sportů, atletiky, v České republice. Z hlediska užšího pojetí marketingu ve sportu se zaměřuje na tyto subjekty: Český atletický svaz, mítinky v ČR a české atlety. Analyzuje stav komunikace, navrhuje řešení pro vylepšení postavení atletiky v Česku prostřednictvím propagace. Práce je jedním z prvních pramenů o marketingové komunikaci v daném sportovním odvětví.
Poptávka a marketinové možnosti v badmintonu
Hnilicová, Eva ; Macáková, Libuše (vedoucí práce) ; Nečadová, Marta (oponent)
Cílem práce je zmapovat situaci poptávky po badmintonu v České republice a ověřit, zda má tato poptávka rostoucí či klesající tendenci. Dále se zamyslet nad tím, jaké prostředky by napomohly rozvoji poptávky po badmintonu. Určitou perspektivou do budoucna je rozvoj marketingových aktivit. Možnosti sportovního marketingu se pokouším prezentovat na praktickém příkladu společnosti SPORT INVEST Marketing, zastupující současného nejlepšího českého badmintonistu.
Marketingová analýza závodů společnosti Prague International Marathon, s.r.o.
Mazal, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nečásek, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou závodů společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Obsahuje analýzu divácké spokojenosti a potenciálu segmentu vysokoškolských studentů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   začátekpředchozí76 - 85  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.