Název:
Marketingová analýza závodů společnosti Prague International Marathon, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing analysis of Prague International Marathon races
Autoři:
Mazal, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nečásek, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá analýzou závodů společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Obsahuje analýzu divácké spokojenosti a potenciálu segmentu vysokoškolských studentů.Diploma thesis describes sports marketing in general and the analysis of PIM races and spectator's expectations and satisfaction. It includes analysis of university student segment marketing potential as well.
Klíčová slova:
maraton; marketing sportu; PIM; marathon; PIM; sports marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13234