Název: Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha
Překlad názvu: Marketing strategy of football club AC Sparta Prague
Autoři: Lacinová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AC Sparta Praha; Marketingová strategie; Sportovní marketing; AC Sparta Prague; Marketing strategy; Sports marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30709

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112923


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet