Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kavárna jako téma českého umění první poloviny 20. století
Hnilicová, Eva ; Konečný, Lubomír (vedoucí práce) ; Lahoda, Vojtěch (oponent)
"Stýkali se lidé na fóru, stýkali se v klášteřích, stýkali se v salónech. Dnes není ani fóra, ani klášterů s tímto významem, ani salónů s tímto ovzduším. Dnes jsou kavárny. "1 píše Milena Jesenská v roce 1920. Kavárna se stala otevřeným místem setkání městskému člověku, který bez pozvání, do ní mohl vstoupit kdykoliv, kdy potřeboval. Vznikly i takové kavárny, které se staly známé po celém městě, shromaždiště duchovního, bohémského a uměleckého jako světa. Společnosti těchto kaváren ve svých diskusích a následně svých dílech literárních, hudebních a výtvarných zhodnocují obdobnou problematiku, myšlenku, námět. Vytvářejí celistvý skupinový (mnohdy i generační) projev, který ovlivňuje dobu následující. Vzniklo by moderní umění, francouzské nebo české, bez kaváren? Bez prostředí, kde umělec bez zakázek nacházel v společných rozhovorech, ale i v uvolněné zábavě spojence proti oficiálnímu proudu nebo veřejnému mínění na cestě za vyjádřením nového, společensky či umělecky aktuálního? Ve Francii se v 70. letech 19. století schází početná společnost "malířů moderního života" v Café Guerbois a pak v Café da la Nouvelle Athénes na Montmartru. V prvním desetiletí dvacátého století žijí "kubisté" v Lapin Agile, ve dvacátých letech je centrem Montparnasse a kavárny 1a Rotonde, Le Dome, Closerie des Lila s. Literární...
Poptávka a marketinové možnosti v badmintonu
Hnilicová, Eva ; Macáková, Libuše (vedoucí práce) ; Nečadová, Marta (oponent)
Cílem práce je zmapovat situaci poptávky po badmintonu v České republice a ověřit, zda má tato poptávka rostoucí či klesající tendenci. Dále se zamyslet nad tím, jaké prostředky by napomohly rozvoji poptávky po badmintonu. Určitou perspektivou do budoucna je rozvoj marketingových aktivit. Možnosti sportovního marketingu se pokouším prezentovat na praktickém příkladu společnosti SPORT INVEST Marketing, zastupující současného nejlepšího českého badmintonistu.
Poptávka po badmintonu
Hnilicová, Eva ; Janstová, Libuše (vedoucí práce) ; Adámek, Petr (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Práce mapuje situaci poptávky po badmintonu v České republice a snaží se ověřit, zda má tato poptávka rostoucí či klesající tendenci. Zabývá se především faktory, které ovlivňují poptávku po statcích volného času a dále těmi, které by v budoucnu mohly pozitivně ovlivnit růst poptávky po badmintonu. Celá práce je postavena na výstupech z dotazníků, které posloužily jako zdroj praktických informací o poptávce jednotlivých badmintonistů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.