Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,017 záznamů.  začátekpředchozí707 - 716dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Jeřábková, Veronika ; Kudelová, Iva (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování podnikatelského záměru pro reálnou, již existující firmu INJETON PLAST, s. r. o.. Měla by sloužit nejen jako závěrečná diplomová práce, ale rovněž jako podklad a podpůrný materiál pro rozhodování společnosti při realizaci investice do zavedení vlastní výroby plastových výrobků z oboru spotřebního zboží domácích potřeb.
Podnikatelský záměr
Hrdličková, Magdalena ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje zpracování a samotné tvorbě podnikatelského plánu, který bude sloužit nejenom jako diplomová práce, ale především jako snaha uplatnit tento plán v praxi při otevření reálného obchodu v Břeclavi. Jedná se o prodejnu výhradně ručně dělaného zboží se zaměřením především na techniku patchwork. Další sortiment budou tvořit výrobky dekorační, ale i účelné, splňující také zásadu ručně vyráběného zboží.
Konkurenční strategie firmy
Krudenc, Miloš ; MBA, Vladimír Sitta, (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování návrhu konkurenční strategie pro firmu Nanograph, s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, z nichž první se zabývá hodnocením současného stavu firmy a odhalení problému, druhá teoretickými východisky k řešení zjištěného problému. Třetí část obsahuje strategickou analýzu společnosti a čtvrtá část nabízí návrh na vyřešení problému.
Marketingová strategie společnosti
Tučková, Alena ; Galko, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Kilion, s.r.o. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhá část se zabývá analýzou současné situace firmy a jejího okolí. Na základě vypracovaných analýz a teoretických poznatků je vypracována marketingová strategie, která obsahuje souhrn návrhů a opatření vedoucích k eliminaci či odstranění zjištěných nedostatků.
Marketingová komunikace společnosti v oblasti prodeje nábytku
Bartošová, Martina ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti IKEA Česká republika, s.r.o., konkrétně na obchodní dům v Brně. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na propagaci a nástroje komuni-kačního mixu. Následně je provedena analýza komunikačního mixu obchodního domu IKEA Brno a jeho nejvýznamnějšího konkurenta. Na základě poznatků vyplývajících z analytické části jsou vytvořeny návrhy na posílení propagace.
Marketingový mix společnosti Alcon
Svobodová, Jana ; Dvořáková, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je rozbor společnosti Alcon Pharmaceuticals Czech Republic s.r.o., zabývající se prodejem a výrobou přípravků pro oční péči, na základě marketingového mixu. Mým cílem je pomoci zkvalitnit péči o stávající zákazníky a najít nejvhodnější kombinaci prostředků, které povedou k získání klientů zcela nových. Ve své práci se zaměřuji převážně na divizi CLC (Contact Lenses Care).
Návrh konkurenční strategie firmy
Malachová, Sabina ; Bártová,, Soňa (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem konkurenční strategie malé firmy. Východiskem je strategická analýza, za pomocí které jsou identifikovány vnitřní a vnější vlivy působící na daný podnik. V závěrečné části je vypracován návrh konkurenční strategie včetně variant dalšího rozvoje firmy.
Návrh opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Seďová, Michaela ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vysvětlení pojmů souvisejících s problematikou konkurenceschopnosti a marketingu. Analytická část využívá vybraných metod k rozboru vnějšího a vnitřního prostředí podniku. V závěrečné části jsou na základě provedených analýz vysloveny návrhy a doporučení, které by podnik mohl následně využít za účelem zvyšování konkurenceschopnosti.
Návrh marketingového mixu
Nová, Lenka ; Slíva, Martin (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve společnosti p.k.Solvent s.r.o. a její zákazníky. Specifikuje jednotlivé složky marketingového mixu, analyzuje okolí společnosti a obsahuje marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k zvyšování konkurenceschopnosti a vyšším ziskům společnosti.
Rozvoj podnikání v oblasti internetové inzerce
Konečný, Ondřej ; Rosenberg, Jan (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje malé firmy podnikající v oblasti internetové inzerce. Jejím cílem je za pomocí teoretických poznatků a vybraných strategických analýz navrhnout také změny, které napomohou podniku v jejím dalším rozvoji.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,017 záznamů.   začátekpředchozí707 - 716dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.