Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení hospodaření obce Horní Maršov
Krudenc, Miloš ; Mrázek, Pavel (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrzích na celkové zlepšení rozpočtu obce Horní Maršov ve vztahu k příjmovým a výdajovým či nákladovým položkám, celkovému hospodařením obce, jejímu postavení a pravomocem. Cílem práce je navrhnout na základě teoretických východisek a analýzy činnosti obce a jejích rozpočtů v posledních několika letech návrh na zlepšení rozpočtu, tedy návrh na navýšení příjmové stránky rozpočtu a zefektivnění výdajů v hospodaření obce.
Konkurenční strategie firmy
Krudenc, Miloš ; MBA, Vladimír Sitta, (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování návrhu konkurenční strategie pro firmu Nanograph, s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, z nichž první se zabývá hodnocením současného stavu firmy a odhalení problému, druhá teoretickými východisky k řešení zjištěného problému. Třetí část obsahuje strategickou analýzu společnosti a čtvrtá část nabízí návrh na vyřešení problému.
Návrh na zlepšení hospodaření obce Horní Maršov
Krudenc, Miloš ; Mrázek, Pavel (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrzích na celkové zlepšení rozpočtu obce Horní Maršov ve vztahu k příjmovým a výdajovým či nákladovým položkám, celkovému hospodařením obce, jejímu postavení a pravomocem. Cílem práce je navrhnout na základě teoretických východisek a analýzy činnosti obce a jejích rozpočtů v posledních několika letech návrh na zlepšení rozpočtu, tedy návrh na navýšení příjmové stránky rozpočtu a zefektivnění výdajů v hospodaření obce.
Konkurenční strategie firmy
Krudenc, Miloš ; MBA, Vladimír Sitta, (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování návrhu konkurenční strategie pro firmu Nanograph, s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, z nichž první se zabývá hodnocením současného stavu firmy a odhalení problému, druhá teoretickými východisky k řešení zjištěného problému. Třetí část obsahuje strategickou analýzu společnosti a čtvrtá část nabízí návrh na vyřešení problému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.