Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie firmy Injeton Plast s. r. o.
Jeřábková, Veronika ; Kudelová, Iva (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem Návrh marketingové strategie společnosti INJETON PLAST s. r. o. se zabývá nejprve teoretickými východisky z oblasti marketingu, které slouží jako podklad pro analýzu současného stavu společnosti jak z makro tak mikro pohledu. Závěry z provedených analýz jsou shrnuty do podoby SWOT analýzy, ze které vycházejí vypracované návrhy změn v marketingové strategii společnosti, které by měli vést k zastavení klesajícího trendu tržeb a dále k jejich postupnému růstu.
Podnikatelský záměr
Jeřábková, Veronika ; Kudelová, Iva (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování podnikatelského záměru pro reálnou, již existující firmu INJETON PLAST, s. r. o.. Měla by sloužit nejen jako závěrečná diplomová práce, ale rovněž jako podklad a podpůrný materiál pro rozhodování společnosti při realizaci investice do zavedení vlastní výroby plastových výrobků z oboru spotřebního zboží domácích potřeb.
Využití písní ve výuce angličtiny na 2. stupni ZŠ
JEŘÁBKOVÁ, Veronika
Tato diplomová práce se zabývá studiem a implementací písní ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části popisuji a rozvíjím základní pojmy jako píseň, hudba a rytmus společně s metodikou výuky a hudebními aktivitami, které mohou být použity ve výuce anglického jazyka. Dále se zde zabývám také vlivem hudby na studenty a atmosférou ve třídě ovlivněnou právě hudbou. Na základě těchto teoretických podkladů jsem připravila čtyři plány vyučovacích hodin, které jsou také v souladu s RVP a ŠVP a odpovídají tématům či rozvíjejí gramatické struktury, kterými se žáci v běžných hodinách zabývají. Hlavní důraz je kladen na řečové dovednosti, které dané aktivity rozvíjejí. Tyto hodiny byly odučeny na druhém stupni ZŠ a následně také reflektovány. Další částí této práce je analýza učebnic z hlediska využití písní a písňových aktivit. Pro tyto účely byly vybrány čtyři díly učebnice Project 3.edice. Tyto učebnice byly analyzovány z hlediska výukových cílů, typu aktivit a především z hlediska řečových dovedností, které jsou danými aktivitami rozvíjeny.
Návrh marketingové strategie firmy Injeton Plast s. r. o.
Jeřábková, Veronika ; Kudelová, Iva (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem Návrh marketingové strategie společnosti INJETON PLAST s. r. o. se zabývá nejprve teoretickými východisky z oblasti marketingu, které slouží jako podklad pro analýzu současného stavu společnosti jak z makro tak mikro pohledu. Závěry z provedených analýz jsou shrnuty do podoby SWOT analýzy, ze které vycházejí vypracované návrhy změn v marketingové strategii společnosti, které by měli vést k zastavení klesajícího trendu tržeb a dále k jejich postupnému růstu.
Podnikatelský záměr
Jeřábková, Veronika ; Kudelová, Iva (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování podnikatelského záměru pro reálnou, již existující firmu INJETON PLAST, s. r. o.. Měla by sloužit nejen jako závěrečná diplomová práce, ale rovněž jako podklad a podpůrný materiál pro rozhodování společnosti při realizaci investice do zavedení vlastní výroby plastových výrobků z oboru spotřebního zboží domácích potřeb.
Obraz dětství v díle W. Saroyana a J. D. Salingera/Images of Childhood in Books of J.D.Salinger and W.Saroyan
JEŘÁBKOVÁ, Veronika
Cílem práce je srovnání povídkové tvorby W. Saroyana s románem J. D. Salingera Kdo chytá v žitě a také s několika Salingerovými povídkami. Práce se zaměří především na tématiku dětství v Saroyanových povídkách a v Salingerově románu a porovná nejen motivy dětství zobrazujících se v daných dílech, ale také styl psaní obou autorů, jejich zázemí a v neposlední řadě také vliv autobiografických prvků na celkový prozaický útvar.
Politický marketing - Image politických stran v ČR
Jeřábková, Veronika ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tématem diplomové práce je politický marketing se zaměřením hlavně na marketingovou komunikaci českých politických stran. Název práce je "Image politických stran v ČR" a popisuje užití politického marketingu jeho metod a nástrojů v českém politickém prostředí. Nejprve jsou v práci popsány postupy politického marketingu hlavně v oblasti komunikace politických stran, a jak jednotlivé nástroje komunikace využívá pět vybraných stran (ODS, ČSSD, KSČM, TOP 09, VV). Co dělají dobře, v čem spočívají nedostatky jejich komunikace apod. Práce se zaměřuje na image vybraných politických stran. Cílem je zjistit, zda se identita (zamýšlená image) jednotlivých stran shoduje s image vnímanou mladými vysokoškoláky (18-30 let). Za tímto účelem byla provedena focus group a následné dotazníkové šetření zjišťující image stran. Práce pak porovnává výsledky šetření se zamýšlenou image stran zjištěnou pomocí rozhovorů s marketingovými manažery jednotlivých stran. Navíc práce obsahuje doporučení stranám na zlepšení jejich komunikace, kterým by dosáhly plánované image u mladých.
Psychologické aspekty v marketingové komunikaci firmy McDonald's
Jeřábková, Veronika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zaměřuje na využití psychologických aspektů v marketingové komunikaci firmy McDonald's, a to hlavně v reklamě, PR a podpoře prodeje, této světoznámé společnosti v ČR. Nejprve popisuje možnosti využití poznatků z psychologie v komunikačním mixu obecně, a následně jak tyto možnosti využívá firma McDonald's v praxi. Dále je v práci srovnáno využívání psychologických aspektů u McDonald's s přímými konkurenty na českém trhu (KFC, Burger King). Jelikož cílem práce je zjistit, do jaké míry se shodují záměry McDonald's v psychologickém působéní komunikací na spotřebitele s jejich skutečným vnímáním, je další část práce věnována porovnání výsledků provedeného kvantitativního výzkumu na základě dotazníku s popsanými cíly McDonald's. Z čehož jsou vyvozeny závěry a doporučení pro zlepšení.

Viz též: podobná jména autorů
1 JEŘÁBKOVÁ, Vendulka
8 JEŘÁBKOVÁ, Veronika
2 Jeřábková, Věra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.