Název:
Návrh marketingového mixu
Překlad názvu:
The Marketing Mix Proposal
Autoři:
Nová, Lenka ; Slíva, Martin (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve společnosti p.k.Solvent s.r.o. a její zákazníky. Specifikuje jednotlivé složky marketingového mixu, analyzuje okolí společnosti a obsahuje marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k zvyšování konkurenceschopnosti a vyšším ziskům společnosti.
The master´s thesis focuses on the definition of marketing mix in company p.k.Solvent Ltd. and its customers. Specifies the individual components of the marketing mix, analyzes the business area and includes the area of marketing research in customer satisfaction. It compares theoretical knowledge with reality. It contains proposals to improve customer satisfaction, which contribute to increased competitiveness and increased profits of the company.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; komunikační mix; konkurence; maloobchod; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; Porterův model; SLEPT analýza; spokojenost; SWOT analýza; TETA; velkoobchod; zákazník; communication mix; competition; customer; Marketing; marketing mix; marketing research; Porter´s model; questionnaire survey; retail; satisfaction; SLEPT analysis; SWOT analysis; TETA; wholesale
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/13072