Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového mixu
Nová, Lenka ; Paschkeová, Judita (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve vybrané firmě a její zákazníky. Specifikuje, co je správný marketingový mix a jak má vypadat spokojený zákazník. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k rozvoji a zvyšování úspěšnosti firmy.
Návrh marketingového mixu
Nová, Lenka ; Slíva, Martin (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve společnosti p.k.Solvent s.r.o. a její zákazníky. Specifikuje jednotlivé složky marketingového mixu, analyzuje okolí společnosti a obsahuje marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k zvyšování konkurenceschopnosti a vyšším ziskům společnosti.
Návrh marketingového mixu
Nová, Lenka ; Paschkeová, Judita (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve vybrané firmě a její zákazníky. Specifikuje, co je správný marketingový mix a jak má vypadat spokojený zákazník. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k rozvoji a zvyšování úspěšnosti firmy.
Návrh marketingového mixu
Nová, Lenka ; Slíva, Martin (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve společnosti p.k.Solvent s.r.o. a její zákazníky. Specifikuje jednotlivé složky marketingového mixu, analyzuje okolí společnosti a obsahuje marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k zvyšování konkurenceschopnosti a vyšším ziskům společnosti.
Inovace stávajícího a tvorba nového produktu pro návštěvníky zámku Blatná
NOVÁ, Lenka
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh nového produktu pro návštěvníky zámku Blatná a inovace produktu stávajícího. Vytvořeny jsou rovněž další podpůrné dílčí cíle. Na základně analýzy primárních a sekundárních zdrojů je zkoumáno prostředí, v němž se nachází zámek Blatná a potřeby návštěvníků. V práci jsou popsány návrhy inovace a nového produktu, díky čemu by došlo ke zvýšení návštěvnosti a zlepšení pozice na trhu cestovního ruchu.
Cestovní ruch a rekreace v oblasti Blatenska
NOVÁ, Lenka
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení současného stavu cestovního ruchu ve vybrané oblasti Blatenska. V rámci práce byla zkoumána především struktura předpokladů cestovního ruchu ve zvolené oblasti pomocí primárních dat a odborné literatury. Primární data byla získána dotazníkovým šetřením v rámci tří předem zvolených lokalit. Pozornost byla věnována rovněž návštěvníkům oblasti Blatenska. Posuzováno bylo vnímání lokality návštěvníkem, aktivity provozované v rámci dovolené, motivace k návštěvě dané lokality apod. Dále byla v rámci práce vytvořena databáze kulturně-historických, přírodních a ubytovacích atraktivit. Na základě vyhodnocení nabídky a poptávky cestovního ruchu v oblasti byly navrženo potencionální možnosti dalšího rozvoje cestovního ruchu na Blatensku.

Viz též: podobná jména autorů
6 NOVÁ, Lenka
8 NOVÁ, Lucie
2 Nová, Ladislava
2 Nová, Laura
2 Nová, Libuše
8 Nová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.