Název: Marketingová strategie společnosti
Překlad názvu: Marketing Strategy of a Company
Autoři: Tučková, Alena ; Galko, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; marketing; Marketingová strategie; marketingový mix; propagace.; reklamní trh; vnitřní prostředí; vnější prostředí; advertising market; competition; inner environment; marketing; marketing mix; Marketing strategy; outer environment; promotion.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8219

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223580


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet