|
Windows 10 IoT na platformě Raspberry Pi 2
Prachař, Vojtěch ; Jílek, Tomáš (oponent) ; Jelínek, Aleš (vedoucí práce)
Účelem této semestrální práce je seznámení s Raspberry Pi 2, operačním systémem Windows 10 IoT a vývojářskými nástroji pro tuto platformu. V rámci práce byl představen hardware i software a detailně popsáno zprovoznění vývojářských nástrojů. Dále byly vyzkoušeny některé ukázkové aplikace a komunikační protokoly. V poslední bodě byli otestovány rozhraní důležitá z pohledu robotiky. V závěru je tato platforma zhodnocena pro možnost použití v domácí automatizaci a robotice.
|
| |
|
Software pro podporu online hry Entropia Universe
Duba, Nikolas ; Zbořil, František (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Táto práce slouží na pomoc hráčův počítačové online hry Entropia Universe. Pomocí software jsme schopný dosáhnout vyšší efektivitu v získávání surovin. Program požaduje jako vstup body (nálezy) zadávané jednotlivě nebo hromadně ze souboru. Po nastavení parametrů, filtrů a přesnosti jako výstup dostaneme grafické znázornění oblastí surovin nakreslenou na obrázek mapy, rozdělenou podle typu. Software umožňuje ukládání barevných schéma do souboru a jejich opětovné načítání. Body se ukládají do vnitrné databáze. Databázi je možné exportovat do souboru CSV anebo XML.
|
|
ICQ klient pro PDA
Gregorovič, Jiří ; Šimek, Václav (oponent) ; Pajgrt, Michal (vedoucí práce)
V práci je představena cílová platforma Windows Mobile a její vývojové prostředky. Práce dokumentuje implementaci komunikačního protokolu ICQ formou knihovny, návrh a implementaci klienta pro vytvořenou knihovnu protokolu ICQ. Implementace je provedena ve vývojovém prostředí Visual Studio 2008, v jazyce Visual C#.Net.
|
|
Integrace vývojových prostředků AVG do prostředí Visual Studio 2005
Rajman, Jakub ; Hrubý, Martin (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o vytváření malé aplikace zvané add-in pro Visual Studio. Add-in poskytuje vývojovému prostředí několik nových vývojových prostředků AVG. První nástroj nabízí podporu vizualizérů pro debugger Visual Studia. Druhou schopností add-inu je Editor a Manažer Code Snippetů pro jazyk C++. A posledním nástrojem je integrace Programové dokumentace AVG jako help do prostředí Visual Studia. Všechny tyto nástroje spolupracují s firemním serverem.
|
|
Explorativní editace zdrojových textů
Šomlo, Ivan ; Jirák, Ota (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje nástrojům, které jsou běžně používané vývojáři v explorativních prostředích jazyků Smalltalk a Self. Tyto jazyky osvobozují uživatele od nestrukturovaných zdrojových textů. Na druhé straně obsahují nástroje s bohatšími vlastnostmi. Práce obsahuje analýzu, návrh a popis implementace nástroje Object Viewer, který vychází z prostředí jazyka Self a je určený pro jazyky C a C++. Nástroj graficky zobrazuje fragmenty programu (objekty a ukazatele) a umožňuje jejich manipulaci během ladění programu. Na konci práce jsou shrnuty výsledky a navrhnuta další možná rozšíření.
|
|
Generátor a správce jednoúčelových webových stránek
Vřesňák, Pavel ; Chmelař, Petr (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením generátoru uživatelsky variabilních fotogalerií, určených pro osobní prezentaci i jako portál pro vystavovatele z řad internetové veřejnosti. Cílem aplikace je spektrum uživatelů informačních technologií s minimální nebo žádnou znalostí tvorby internetových aplikací. Návrh je proveden v jazyce UML. Webová část aplikace je implementována pomocí PHP, za pomocí mySQL, JavaScriptu a CSS. Uživatelská aplikace pro systém win32 je realizována v Microsoft Visual C#. Závěrem práce je krátká analýza skutečného přínosu uživatelům.
|
|
Programová podpora definování projektu s využitím LFM (Logical Frame Method)
Viktorin, Martin ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh a realizace programové podpory definování projektu s využitím LFM (Logical Frame Method). První část pojednává o projektovém řízení a nutnosti jeho použití při řešení projektů. Dále jsou popsány fáze projektu z hlediska projektového řízení, podrobně je popsán způsob definování projektu metodou logického rámce. V druhé části je pak uvedena analýza požadavků, návrh pomocí UML diagramů a zajímavé části implementace programu, který byl vytvořen ve vývojovém prostředí Microsoft Visual Studio 2005 v jazyku C#. V závěru je provedeno zhodnocení , srovnání s existujícími aplikacemi a jsou navržena možná rozšíření.
|
| |
| |