Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Software pro podporu online hry Entropia Universe
Duba, Nikolas ; Zbořil, František (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Táto práce slouží na pomoc hráčův počítačové online hry Entropia Universe. Pomocí software jsme schopný dosáhnout vyšší efektivitu v získávání surovin. Program požaduje jako vstup body (nálezy) zadávané jednotlivě nebo hromadně ze souboru. Po nastavení parametrů, filtrů a přesnosti jako výstup dostaneme grafické znázornění oblastí surovin nakreslenou na obrázek mapy, rozdělenou podle typu. Software umožňuje ukládání barevných schéma do souboru a jejich opětovné načítání. Body se ukládají do vnitrné databáze. Databázi je možné exportovat do souboru CSV anebo XML.
Nástroj na zpracování fotografovaného textu
Genčúr, Martin ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce poskytuje úvod do problematiky převodu fotografovaného textu do černobílé podoby. Rozebírá jednotlivé metody používané pro tuto úlohu. Následuje popis implementace aplikace, která provádí daný převod.  Testuje program na vhodných datech (barevný obraz, obraz s různými odstíny apod.) a demonstruje použitelnost aplikace.  Obsahuje také úvod do problematiky optického rozpoznávání znaků (OCR) a nastiňuje možné pokračování projektu tímto směrem.  
Informační systém pro správu IT projektů malých firem
Čevela, Marek ; Grulich, Lukáš (oponent) ; Masopust, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je seznámení se s prostředky pro vývoj a provozování informačních systémů. Konkrétním cílem bylo vytvořit Informační systému pro správu projektů, který by umožnil zaznamenávání času stráveném vývojáři určitou činností při vývoji projektu. Má za úkol shromažďovat záznamy o činnosti vývojářů v týmu a získaná data poté reprodukovat a poskytovat tím informace o průběhu projektu a výsledcích vývojářů.
Agent pro kurzové sázení
Bělohlávek, Jiří ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce vysvětluje návrh a implementaci agenta pro podporu kurzového sázení. Nechybí ani teoretické pozadí o online kurzovém sázení, pravděpodobnosti a statistice. V části dolování dat je nastíněn princip dolování dat z datových skladů, metody řešení různých typů úloh. Podrobněji je zpracována metoda řešení pomocí neuronových sítí např. pomocí algoritmu backpropagation. Najdete zde i množství grafů a histogramů, z analýzy dat, vytvořených programem SAS Enterprise Miner. V závěru práce se nachází shrnutí výsledů a další možnosti rozšíření agenta.
Podpora výuky litevštiny
Kunetka, Martin ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje požadavky na program pro podporu výuky cizího jazyka. Dále rozebírá jednotlivé aspekty litevštiny a snaží se v návaznosti na poznatky z obou částí navrhnout strukturu a funkcionalitu programu pro podporu výuky litevštiny. Návrh je následně implementován a je zkoumáno vyhovění původním záměrům.
Dopravní simulační modely
Švéda, Pavel ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá simulačními modely dopravy na pozemních komunikacích a jejich implementací. Dopravní simulace jsou rozděleny podle svých vlastností na jednotlivé typy. Dále je popsán způsob, jak vytvořit model chování vozidla pomocí Car-Following, Line-Changing a Gap-Acceptance modelu. V druhé části je detailní návrh a následná implementace městského dopravního simulátoru s využitím mikro simulace.
Generování pseudonáhodných čísel
Štulír, Vojtěch ; Hrubý, Martin (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o generování pseudonáhodných čísel pro použití v počítačové technice. Nastiňuje možnosti a způsoby generování posloupností čísel, popisuje různé druhy generátorů a jejich princip činnosti. Dále pak pojednává o transformaci rovnoměrného rozložení generovaných posloupností na rozložení jiná. Jedna z částí se zabývá testováním a určováním kvality výsledné posloupnosti čísel. Poslední část práce ukazuje vlastní implementaci některých popsaných částí v textu.
Statistiky přístupu webových stránek
Petřík, Pavel ; Grulich, Lukáš (oponent) ; Kunc, Michael (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření systému statistik. Systém statistik bude umožňovat sledování, zpracování a zaznamenávání návštěvnosti webových stránek. Projekt zahrnuje návrh systému statistik včetně odhadů návštěvnosti a jeho programovou realizaci. Systém je implementován pomocí technologií PHP, MySQL, HTML, CSS a JavaScript.
REFLEKTOR - webový systém pro podporu výuky
Sitko, Radek ; Grulich, Lukáš (oponent) ; Martinek, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace pro podporu interaktivní výuky programování v předmětu IZP - Základy programování. Umožňuje studentům odevzdávat vlastní řešení zadané úlohy a možnost recenzovat některé úlohy jiným studentům. Webové stránky jsou vytvořeny s ohledem na maximální přístupnost svého obsahu i funkčnosti. Jejich uspořádání a ovládání je navrženo tak, aby stránky byly dostupné jak pro alternativní prohlížeče, tak i pro osoby se specifickými potřebami. Návrh aplikace je vytvořen pomocí modelovacího jazyka UML. Samotná aplikace je implementována pomocí skriptovacího jazyka PHP společně s XHTML, kaskádových stylů CSS a databázového systému MySQL. Součástí práce je nasazení systému na webových stránkách FIT VUT v Brně a jeho používání studenty.
Systém pro podporu výuky dynamických datových struktur
Trávníček, Jiří ; Grulich, Lukáš (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci, která může být využita jako pomůcka pro výuku základů programování. Konkrétně je pozornost soustředěna na oblast dynamických datových struktur. Cílová aplikace bude implementována s využitím webových technologií, takže může být provozována v běžném WWW prohlížeči. Nejdříve stručný úvod zrekapituluje datové struktury, které budou pokryty. Poté práce shrnuje vhodné technologie dostupné ve webových prohlížečích, se zaměřením na konkrétní technologii (kterou je DHTML), jež se stane cílovou platformou. Nejvýznamnější část této práce pojednává o návrhu konečné aplikace. Tato spíše teoretická část je poté následována popisem praktické implementace. Obsahem je také krátká uživatelská příručka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.