| |
|
Využití moderních technologií v ekonomickém vzdělávání
Krejčík, Jan ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Krpálek, Pavel (oponent)
Bakalářská práce ,Využití moderních technologií do ekonomického vzdělávání, se zaměřuje na problematikou začlenění technologií (chytrých telefonů, tabletu a dalších) do běžné výuky ekonomických předmětů na středních školách. První, technická část, popisuje jednotlivá zařízení po technické stránce spolu s druhy operačních systémů, které využívají. Druhá část popisuje výsledky již uskutečněných výzkumů z podobné problematiky. Třetí, didaktická část, je zaměřena na didaktickou techniku, e-learning, m-learning a nové teorie ve vzdělávání. Čtvrtou část tvoří samotný výzkum využití moderních technologií žáky a učiteli na středních školách a analýza zjištěných informací. Závěrečná část dává praktická doporučení pro pedagogickou praxi ve výuce ekonomických předmětů.
|
|
Vliv rozvoje technologií na letecký průmysl
Kovaříková, Petra ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku moderních informačních technologií a jejich přímého vlivu na letecký přepravní proces. Srovnává situaci v leteckém průmyslu před využíváním technologií a nyní, zaměřuje se na změny v chování spotřebitelů, ale i subjektů letecké dopravy, které přineslo primárně používání internetu a mobilních technologií. Poslední kapitola je věnována předpokládaným trendům v této oblasti v budoucnu.
|
|
Užití nových technologií při výuce matematiky na základních a středních školách
BUMBÁLEK, Roman
S moderními informačními technologiemi se setkáváme každý den. Slouží k pomoci v práci, k zábavě, ale mají také velký potenciál pro využití ve vzdělávání. Tato práce se zabývá jejich vhodnou aplikací do výuky matematiky, na tematiku goniometrických funkcí. Cílem je vytvořit konstrukce, které by potenciál moderních technologií co nejlépe využily. Pro řešení problematiky byl vybrán program GeoGebra pro možnost tvorby dynamických konstrukcí a pro další nesporné výhody, zmíněné dále v práci. K vytvořeným konstrukcím jsou přidány podrobné návody, jak je lze sestrojit. Práce je také doplněna řešenými úlohami a pracovními listy, zaměřenými na aplikaci goniometrických funkcí do reálných situací.
|
|
Rezidence Kopečná, Brno
Hlaváček, Radek ; Krupica, Roman (oponent) ; Sátora, Josef (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
Navrhovaný polyfunkční dům mezi ulicemi Kopečná a Studánka je koncipován tak, aby přinesl do okolí přidanou hodnotu. Ta je zajištěna především přesunutím ZUŠ z vedlejšího objektu, který může být zdemolován a na jeho místě vyrůst objekt s více podlažími což je v této části Brna žádáno, dále také přispívá prodejnou zeleniny, která má na střeše vlastní skleník na pěstování čerstvé zeleniny. Fasáda domu je pilovitě zalomena, kvůli maximalizaci proslunění jednotlivých bytů. Dům je koncipován jako nulový a využívá mnoha moderních technologií pro zlepšení komfortu bydlení a snížení stopy CO2 objektu.
|
| |
| |
|
Moderní technologie tváření ve strojírenství
Kalous, Ondřej ; Schwarzer, Emil (oponent) ; Dvořák, Milan (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru B-STI Strojní inženýrství předkládá literární studii moderních technologií tváření ve strojírenství. Práce se zabývá především technologiemi přesného stříhání, tažení nepevným nástrojem a technologiemi vysokorychlostního tváření. Jsou popsány jejich principy, výhody a nevýhody. V poslední části bakalářské práce byla porovnána výroba řetězového kola motocyklu klasickou a moderní technologií výroby.
|
| |
| |