Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 181 záznamů.  začátekpředchozí67 - 76dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti financování inovací
Grubhofferová, Nikola ; Bočková, Nina (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na inovaci business modelu ve společnosti Áčkofit, s. r. o., která se specializuje na EMS tréninky a zároveň nabízí doplňky stravy a suplementy pro sportovce. Teoretická část vymezuje významy klíčových pojmů týkající se obsahu práce a vysvětluje její problematiku. Praktická část zahrnuje základní informace o podniku, porovnává její skutečný stav majetku vlastního s majetkem cizím a hodnotí možnosti financování inovace a změnu business modelu.
Development of Business Model of Small Company with Focus on E-shop
Vala, Štěpán ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on making suggestions for improving the e-shop of the ADW group of companies. The proposals are supported by an analysis of competitors, their e-shops and an analysis of the current e-shop. In the theoretical part, the theoretical concepts for this development are explained. In the analytical part, the current situation of the e-shop of ADW companies is evaluated and the areas where some development steps are needed to achieve the goals in the future are mentioned. In the last part of the bachelor thesis, there is a proposal part in which the necessary steps to develop the needed areas are suggested.
Vliv digitální transformace na byznys model
MLÁDKOVÁ, Eliška
Diplomová práce se zaměřuje na charakter a velikost vlivu, který má digitální transformace na byznys model. V teoretické části této práce jsou definovány pojmy, které se v oblasti digitalizace běžně používají, zároveň je popsán také pojem byznys model včetně jeho druhů a šablon pro vytvoření. Součástí diplomové práce je ukázková mobilní aplikace vytvořená v nástroji Power Apps, která je určena k vykazování hodin. Tato aplikace je prostřednictvím automatizovaného toku vytvořeného v nástroji Power Automate propojená se sestavou vytvořenou v nástroji Power BI, která zobrazuje vizuální přehled vykázaných hodin. V rámci práce je rovněž vytvořen ukázkový byznys model fiktivní firmy, která se zaměřuje na tvorbu webových stránek, mobilních aplikací a webhosting. Na tvorbu modelu byla využita šablona Lean Canvas.
Business model začínajícího podniku
LANG, Rudolf
Tato diplomová práce popisuje vypracování business modelu v oblasti gastronomie, konkrétně restaurace v Jihlavě. Cílem této práce je získat více informací o struktuře business modelu, strategickém plánování pro nový podnik, analýzu trhu a specifika procesu vytvoření úspěšného podnikání. Jedním z hlavních cílů je vytvoření konkrétního business modelu pro restauraci v Jihlavě. Zaměřuje se především na devět stavebních prvků business modelu. Následuje analýza trhu, analýza slabých a silných stránek společnosti. Na základě vypracovaných analýz jsou vypracovány možné strategie, kterými se restaurace může v budoucnosti ubírat.
Tvorba business modelu vybraného začínajícího podniku
RADDOVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je vytvořit business model začínajícího podniku, který bude sloužit jako opora při zakládání a následnému provozu fitness studia. Na základě nových informací získaných v teoretické části práce, je v praktické části sestaven business model podniku "Jedem v tom spolu" a provedena SWOT analýza. Z analýzy byly zjištěny silné a slabé stránky, a jaké jsou hrozby a příležitosti v daném odvětví. Součástí praktické části je také vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na potencionální klienty podniku. Na základě vyhotoveného modelu a zpracování finanční části se projekt nejeví jako reali-zovatelný a udržitelný, tudíž se nevyplatí s projektem pokračovat.
Strategie modrého oceánu
KALČÍKOVÁ, Martina
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit na základě metodiky strategie modrých oceánů současnou pozici vybrané firmy XY a navrhnout doporučení pro budoucí strategii. Současné situace firmy XY byla zhodnocená pomocí finanční analýzy podniku, Business modelu, analýzy konkurenčního prostředí (Porterův model pěti sil), analýzy vnějšího okolí firmy (PESTE analýza), mapy užitku zákazníka a analýzy zákaznických preferencí, jejíž výsledky byly graficky znázorněny pomocí hodnotových křivek. Dále byla provedená SWOT analýza, která zjistila silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. S využitím silných stránek a příležitostí byly generovány alternativy pro budoucí strategii firmy XY a ty byly následně zhodnoceny pomocí metody WSA. Na základě zvolené alternativy byl vytvořen nový Business model, který popisuje přínosy a omezení pro firmu XY. V závěru práce jsou popsány návrhy pro budoucí strategii na základě zvolené alternativy za využití souřadnicové sítě.
Rozvoj obchodních aktivit vinotéky pomocí rozvozových služeb
Šmahel, Jiří ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit vinotéky, která se nachází ve městě Blansku. Na základě teoretických poznatků z první části práce je následně zpracována analytická část, která slouží ke zhodnocení aktuální situace daného podniku. Výsledkem práce je návrh na zavedení rozvozové služby, která pomůže podniku zvýšit tržby a zároveň tím získá konkurenční výhodu.
Podnikatelský záměr na virtuální služby v oblasti PR
Hruška, Tomáš ; Fuciman, Lukáš (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomové práce je zaměřena na předložení podnikatelského záměru pro vytvoření nabídky služeb, postavených na IT možnostech, propojených do marketingových činností. Diplomová práce je rozdělena do tří hlavních částí, které na sebe postupně navazují. První částí jsou teoretická východiska práce, druhou analýza podnikatelského sektoru a třetí část představuje vlastní návrh podnikatelského plánu na základě zjištěných informací.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti
Škodová, Kristýna ; PhDr. Alena Lubasová Ph.D (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit výrobní společnosti Strojírna Oslavany, spol. s.r.o. na tuzemském i zahraničním trhu. Teoretická část zahrnuje nezbytná východiska a informace potřebné ke zpracování navazující části práce. Analytická část následně vyhodnocuje aktuální situaci vnějšího a vnitřního prostředí společnosti i zkoumaného trhu. Výsledek práce tvoří návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti v rámci zavedení nového výrobku na trh.
Návrh rozvoje business modelu začínající firmy
Štěpánek, Pavel ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku návrhu rozvoje business modelu začínající firmy, s plánem vytvořit online literární službu. V rámci diplomové práce budou vymezena teoretická východiska nezbytných oblastí pro úspěšné zpracování tématu. V analytické části je věnována pozornost jednotlivým oblastem business modelu a souvisejících oblastí, včetně vymezení a ověření ideji služby. Na základě provedených analýz a výzkumů je v návrhové části zpracován návrh rozvoje business modelu začínající firmy, včetně hodnocení silných a slabých stránek návrhu rozvoje modelu a doporučené kroky pro další zpracování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 181 záznamů.   začátekpředchozí67 - 76dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.