Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 140 záznamů.  začátekpředchozí66 - 75dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivita komunikačních prostředků ve skupině externích pracovníků organizace.
Rogos, Jan ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Kolářová, Jana (oponent)
Diplomová práce popisuje interní komunikaci ve skupině externích zaměstnanců, především se soustředí na analýzu efektivity dvou hlavních komunikačních prostředků v konkrétním útvaru organizace. Nejprve je obecně popsána interní komunikace v oblasti virtuálních pracovních týmů. Následně se dívá na situaci do útvaru webového obsahu specifického internetového obchodu. Hlavní část představuje zkoumání efektivity komunikačních prostředků, zejména pak změny dané efektivity po čtyřměsíční pauze v používání. K provedení šetření byla použita analýza interních dat společnosti. V závěru práce jsou zkoumané jevy vyhodnoceny.
Analýza interní komunikace a využití nástrojů ICT pro komunikaci v konkrétní organizaci
Jeništová, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Rohlíčková, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou interní komunikace v konkrétní firmě a na základě metody dotazníkového šetření a rozhovoru s majitelem společnosti poskytuje návrhy na její zlepšení. Teoretická část se věnuje definicí interní komunikace, jejím vlivem na fungování firmy a faktory, které ji ovlivňují. Dále jsou uvedeny různé komunikační nástroje, zacílené na ICT nástroje, které mohou firmy využívat pro efektivní interní komunikaci. Praktická část je aplikací získaných poznatků na situaci konkrétní společnosti. Cílem je analyzovat současnou situaci interní komunikace, určit její slabá místa a navrhnout možná řešení na jejich odstranění.
Marketing muzeí a kulturního dědictví: Židovské muzeum v Praze v 21.století
Mašková, Martina ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Bakalářská práce "Marketing muzeí a kulturního dědictví: Židovské muzeum v Praze v 21. století" seznamuje čtenáře s marketingovými a art marketingovými aktivitami Židovského muzea v Praze v 21. století. Cílem práce je posoudit současnou art marketingovou komunikaci muzea pomocí odborné literatury a případně nabídnout vhodná doporučení. Práce provází historií Židovského muzea v Praze od jeho založení v roce 1906 přes první a druhou světovou válku, komunismus až po privatizaci. V další části představuje marketingové a komerční aktivity muzea mezi lety 2001 a 2016. Třetí kapitola se zabývá pojmem art marketing a jeho hlavními principy a funkcemi ve světě muzejního dědictví. Teoretická koncepce art marketingu je poté porovnána s praxí. Nedostatky jsou shrnuty v poslední části a k nim je nabídnuto doporučení. Provedený výzkum zjistil, že pouze Galerie Roberta Guttmanna (otevřená v roce 2001) a Maiselova synagoga (rekonstruovaná 2014-2015) nabízí vše, co by správné muzeum 21. století mělo nabízet: informační panely, IT zařízení, dostatek míst k sezení, vhodné osvětlení a přiměřeně vysoké vitríny. Díky Koncepci nových stálých expozic Židovského muzea v Praze by v budoucnu měly projít rekonstrukcí i ostatní budovy. Ovšem hlavním zjištěním práce je, že zaměstnanci bývají velmi často propouštěni z malicherných a...
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Iltis, Martin Erik ; Poucha, Tomáš (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
(abstrakt) Jak komunikují komerční organizace směrem k zaměstnancům v době digitalizace? A daří se jim naplňovat specifické potřeby svých zaměstnanců? Tato práce se pokouší zmapovat interní komunikaci jakožto komplexní obor v kontextu se současnými trendy, které mají nepopiratelný vliv na současnou podobu komunikace. Díky technologickému pokroku a novým nástrojům, interní komunikace čelí řadě výzev, jakým jsou například odliv zájmu o informace či schopnost správného zacílení komunikace. V teoretické části této práce se pokusím vysvětlit obecnou představu komunikace v organizaci, její funkce, cíle a také strategii. V následujících kapitolách představím kanály, které jsou hojně využívány pro komunikaci na zaměstnance. Vzhledem k tomu, že na měření efektivity komunikace je kladen stále větší důraz, vytyčil jsem základní metriky, které by se v interní komunikaci měly sledovat. Komunikace v éře digitalizace je bezesporu velkým oříškem a je nutné ji nadále přizpůsobovat, aby splňovala potřeby cílové skupiny, k níž komunikujeme. Co když ale výzva nespočívá v nejnovějších výdobytcích moderních technologií, ale ve zpátečnickém uvažování cílové skupiny? V praktické části jsem toto ukázal na názorném příkladu - nadnárodní společnost Siemens AG nedávno představila digitální nástroj k informování svých...
Analýza systému interní komunikace v konkrétní organizaci
Brabcová, Iveta ; Fonferová, Ľudmila (vedoucí práce) ; Kučerová, Helena (oponent)
Tématem bakalářské práce je analýza systému interní komunikace v konkrétní organizaci. První části je definován pojem informace, rozebírány teoretické pojmy vážící se k tématu komunikace, systém komunikačních kanálů vnitropodnikové komunikace. V druhé části je zpracována analýzu interní komunikace v nadnárodní oděvní organizaci Takko Fashion, s. r. o., provedu průzkum jejích informačních toků a zdrojů a vytvořím grafické schéma organizace vnitropodnikové komunikační sítě. Formou dotazníků zjistím, jaký efekt mají na zaměstnance. V závěru se shrnují výsledky a je navrhnuto řešení eliminující bariéry podnikové komunikace. Klíčová slova interní komunikace, komunikace v organizaci, organizace podniku, manažerská komunikace, sociální komunikace, komunikace, podnikové systémy, organizační struktura
Média jako prostředek interní komunikace v ICT sektoru
Holá, Táňa ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Diplomová práce Média jako prostředek interní komunikace v ICT sektoru mapuje a analyzuje spektrum médií, které firmy podnikající v oboru informačních a komunikačních technologií využívají ve své interní komunikaci. Práce se dělí na čtyři základní části. První část práce představuje teoretickou literární rešerši a poskytuje tak základnu pro následující analytický výzkum. Tato část se soustředí na popis interní komunikace jako oboru zkoumání a následně jednotlivých komunikačních kanálů, potažmo médií užívaných právě v interní komunikaci. Druhá část práce tvoří popis metodologie užité pro tuto studii. Třetí část se zaměřuje na prezentaci dat získaných jak z kvalitativního (hloubkových rozhovorů), tak z kvantitativního výzkumu (statistického vyhodnocení odpovědí z elektronického dotazníku). Čtvrtá část práce, diskuze, se pak věnuje analýze získaných údajů, jejich porovnání s teoretickou částí a zároveň zde autorka odpovídá na výzkumné otázky a podotázky této studie.
Komunikace společenské organizace Mensa ČR
Merunková, Lucie ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Obluk, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce Komunikace společenské organizace Mensa ČR se zabývá prezentací a komunikačními aktivitami neziskové organizace Mensa ČR, sdružující nadprůměrně inteligentní jedince. Cílem práce je představit organizaci Mensa ČR, její činnost a poslání v kontextu problematiky nadaných dětí v České republice, a zároveň popsat a zhodnotit efektivitu využívání konkrétních komunikačních prostředků organizace. V první části autorka uvádí čtenáře do problematiky, zabývá se definicí nadaných dětí, legislativou jejich vzdělávání, sociálními problémy s nimi spojenými, a vyjmenovává důležité organizace pro nadané děti v České republice. Dále blíže představuje organizaci Mensa ČR a její činnost, a určuje její cílové skupiny. Druhá část práce se věnuje analýze a zhodnocení všech důležitých komunikačních prostředků využívaných organizací ke komunikaci k interní i externí veřejnosti. Součástí práce je tak analýza on-line komunikace nebo obsahová analýza členského časopisu. Závěr práce tvoří primární výzkum, provedený na 127 respondentech, kteří jsou aktuálně členy Mensy ČR. Dotazníkové šetření zjišťovalo vnímání komunikace organizace samotnými členy, specifika využívání konkrétních komunikačních kanálů i to, jaká témata členy nejvíce zajímají. Na základě výzkumu vytváří autorka pro organizaci komunikační doporučení.
Úskalí interní komunikace v mezinárodní firmě
Kvasničková, Anna ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Interní komunikaci v organizaci je v současné době přikládán větší význam, než tomu bylo dříve. Důvodem je neustálé rozrůstání společností, ve kterých je zaručení efektivní interní komunikace stále těžší. Tato diplomová práce má za cíl zjisti, jak může vybraná společnost zlepšit svoji komunikaci se zaměstnanci. První část práce staví na komunikační teorii a konceptech, druhá část pak analyzuje stávající stav interní komunikace ve vybrané firmě. Výstupy z dotazníkového šetření a polostrukturovaného rozhovoru odhalily slabiny komunikace se zaměstnanci a společnosti bylo, na základě analýzy výstupů, předloženo doporučení ke zlepšení interní komunikace. Z analýzy vyplynuly jako nejčastější úskalí interní komunikace špatně zvolené komunikační médium, omezená možnost zpětné vazby, nedostatečná informovanost zaměstnanců, a jistou roli hrály i mezikulturní rozdíly. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 140 záznamů.   začátekpředchozí66 - 75dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.