Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 656 záznamů.  začátekpředchozí636 - 645dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán: založení kavárny
Kalousová, Martina ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Čejka, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce bylo zhotovení podnikatelského plánu na založení kavárny a zjištění zda bude lepší kavárnu pronajímat nebo provozovat. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje podnikání, profil podnikatele a podnikání žen a jednotlivé složky podnikatelského plánu. Praktická část je tvořena samotným podnikatelským plánem a složkami definovanými v teoretické části. V závěru se čtenář dozví, zda je pro majitele lepší kavárnu provozovat nebo pronajímat.
Založení podniku v oboru pohostinství
Fikotová, Zdeňka ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Předmětem této diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu založení kavárny v Českých Budějovicích. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje základním pojmům týkajících se podnikání a obecnému popisu a struktuře podnikatelského plánu. V praktické části je sestaven kompletní podnikatelský plán Divadelní kavárny a vinárny. Tento plán má za úkol ověřit použitelnost teoretických postupů v praxi a prokázat, že je projekt realizovatelný a má šanci na úspěch.
Podnikatelský záměr
Bartoš, Pavel ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
na vypracování podnikatelského záměru. Cílem práce je poskytnout kvalitní a reálný přehled o situaci a vývoji podniku. Cílem této práce je vytvoření podnikatelského záměru popisujícího založení kavárny s nabídkou kvalitních vín ve městě Blansku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je obecně popsán samotný podnikatelský plán a poskytnuty rozšiřující informace. Praktická část je zaměřena Klíčové jsou především oblasti analýz (SWOT, PEST, 5 porterových sil), marketingová a finanční část práce.
Marketingová úskalí gastronomických podniků
Šetenová, Barbora ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je poukázat na stinné a naopak pozitivní stránky oboru marketingu v gastronomii. A to pak zejména v oblasti marketingové komunikace, cenotvorby a tvorby jednotného firemního stylu. Práce se skládá z výzkumů, které zahrnují názory odborníků a zákazníků, přičemž stěžejní výzkum se týká motivace studentů středních gastronomických škol a učilišť ke studiu a práci právě v tomto oboru. Praktické ukázky jsou zaměřeny zejména na podporu prodeje, media relations či procesy, které by měly být dodrženy v kavárenství. Závěr pak shrnuje stěžejní poznatky ze všech realizovaných výzkumů.
Podnikatelský plán - italská pekárna
Hortová, Edita ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce bylo sepsání podnikatelského plánu na otevření italské pekárno-kavárny a zjistit životaschopnost podnikatelského plánu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část je tvořena na základě informací části teoretické, která charakterizuje podnikání, podnikatelské prostředí v ČR a v Itálii a jednotlivé body struktury podnikatelského plánu. Praktická část je již tvořena samotným podnikatelským plánem., který popisuje záměr podnikání, cíle, analýzu trhu, marketingový plán, finanční analýzu, SWOT analýzu, rizika a přílohy dokumentu. V závěru se čtenář dozví, zdali je podnikatelský plán vhodný k realizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 656 záznamů.   začátekpředchozí636 - 645dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.