Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,004 záznamů.  začátekpředchozí61 - 70dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu pro kadeřnictví
Štěrbová, Kristýna ; Havelka, Dušan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce má sloužit jako podklad pro posílení konkurenceschopnosti nového podniku zabývající se v oblasti poskytování kadeřnických služeb a zhodnocení působení podniku na trhu služeb.
Marketingová komunikace
Winterová, Klára ; Kadlecová, Lenka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného horského hotelu a navrhuje vlastní doporučení v marketingové komunikaci tohoto hotelu. Předložená doporučení slouží k rozšíření povědomosti o daném hotelu a k upevnění vztahů s jeho klienty. Vlastní návrhy vycházejí z provedených analýz marketingového prostředí hotelu a vyhodnoceného vlastního průzkumu. Marketingový průzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření. Práce dále nastiňuje teoretické pozadí použitých metod, marketingové komunikace podnikání ve službách a specifika služeb cestovního ruchu.
Komunikační mix vinařství
Kremláčková, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je komunikační mix vinařství Slunný vrch, spol. s r. o.. Práce se zabývá teoretickými poznatky a pojmy z oblasti marketingu, které následně využívá v dalších částech. V analytické části práce je vyhodnocena současná situace vinařství, jeho marketingový a komunikační mix. Na základě výsledků analytické části je vypracována návrhová část práce, která obsahuje doporučení pro zlepšení komunikačního mixu vinařství.
Návrh komunikačního mixu
Koutná, Kateřina ; Čechová, Pavla (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšení komunikačního mixu vybraného podnikatele Marka Argana, který podniká v oblasti prodeje thajského zboží a zároveň nabízí služby v podobě lekcí jógy a masáží. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se zabývá teoretickými poznatky, které jsou východiskem pro další části práce. Druhá část popisuje činnost zvoleného podniku a analýzu současného marketingového a komunikačního mixu. V poslední části je navržen nový komunikační mix, který bude v podniku aplikován.
On-line marketingová komunikace
Bdinková, Simona ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci brněnského hotelu Passage. Práce vychází z pojmů definovaných v teoretické části, na kterou navazuje část analytická, která obsahuje analýzu současného marketingového a komunikačního mix hotelu a také dotazníkový průzkum. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení online marketingové komunikace se zákazníky.
Proposal of Communication Tools of the Company
Ďuriš, Jakub ; MBA, Dalibor Malina, (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The Bachelor thesis deals with the improvement of communication mix of Agency Amadeus, s.r.o., which focuses on organizing of cultural and social events. The thesis consists of a theoretical part, which deals with the basic terms of marketing, followed by the analytic part describing the tools of the communication mix. The last part lays down a proposal of a new communication mix.
Marketingový plán pro uvedeni nového produktu pro psy na trh
Vintrová, Stephanie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro uvedení šamponů pro psy na trh. Šampony budou uváděny na slovenský trh společností Palma a.s. Návrh marketingových aktivit je podložen jak teoretickými východisky, tak příslušnými analýzami. Samotný marketingový plán je především zaměřen na tištěnou formu reklamy a také na reklamu na internetu.
Návrh změn v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Holendová, Petra ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravami marketingové komunikace konkrétní společnosti. V této práci jsou obsaženy důležité pojmy z marketingového mixu a jeho nástrojů, které jsou poté zaměřeny na propagaci společnosti. V další části je zpracována analýza současného stavu a vlastní návrhy řešení. Doporučené návrhy vycházejí z teoretických poznatků spolu s analýzou společnosti.
Návrh komunikační strategie společnosti
Rolínová, Lenka ; Zrůstová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem mojí diplomové práce na téma „Návrh komunikační strategie společnosti“ je navržení komunikační strategie pro společnost Poex, a.s. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. Druhá část se zabývá analýzou současné situace firmy a jejího okolí. Třetí část je návrhová, kde jsou na základě teoretických poznatků a zpracovaných analýz, uvedeny návrhy na efektivní komunikační strategii a návrhy na odstranění slabých stránek firmy.
Návrh komunikačního mixu společnosti Sonnentor s.r.o.
Vítková, Petra ; Tichý, Robert (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti Sonnentor, která se zabývá výrobou bio-čajů a bio-koření. Cílem této bakalářské práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout zlepšení komunikačního mixu. První část bakalářské práce se zabývá teoretickými poznatky, kde budou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu a komunikačního mixu. V druhé analytické části je uvedena analýza současného stavu společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,004 záznamů.   začátekpředchozí61 - 70dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.