Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí52 - 61  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání sociálních sítí Facebook a Google plus a jejich využití v oblasti marketingu
Šušič, Luka ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představení sociální sítě plus.google.com a její porovnání s facebook.com. Druhým cílem je rozbor marketingových možností zmíněných sociálních sítí a marketingu na Internetu. Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část práce se věnuje přehledu a vývoji sociálních sítí, kde je zaměřena především na Facebook. Hlavní kapitolou této části je představení Google+ a jeho srovnávání s Facebookem. Druhá část se zabývá reklamou na Internetu. Významnou kapitolu zde představuje rozbor marketingových možností na Facebooku. Konec této části patří praktickému příkladu využití reklamy na Internetu.
Využití služeb sociálních sítí ve firmě
Chernenko, Nina ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Cílem práce je zpřehlednit pro čtenáře problematiku existujících sociálních sítí, provést jejich analýzu dle kategorií a naznačit možnosti využití nabízených služeb pro firmy. Způsobem dosažení postavených cílů byla podrobná analýza každé popsané sociální sítě v této práci na základě vlastního vyzkoušení nabízených služeb. Přínosem práce je analýza sociálních sítí dle jejich typů a možnosti využití služeb pro komerční účely. Práce je doplněna o případovou studii, ve které se připojila firma Regabus do sociální sítě Facebook.
Možnosti komerčního využívání sociálních sítí
Daněk, Václav ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce, kterou máte před sebou, si klade za cíle především analýzu sociálních sítí jako prostředek reklamy. Průřez napříč sociálními sítěmi zachycuje vhodnost prezentace nejen firem a společností, ale i jednotlivců na sociálních sítích. Největší pozornost v bakalářské práci je věnována sítím Facebook, Twitter, Myspace a YouTube jakožto v České Republice nejznámějším. Většina sociálních sítí je pak srovnávána z Facebookem, který je celosvětově nejrozšířenější. Dílčí podkapitoly se pak zaměřují na rozbor konkrétních sociálních sítí -- především těch dnes nejpoužívanějších. Bakalářská práce zkoumá vhodnost umístění reklamy na jednotlivých sítích a jejích efektivnost a pokusí se rovněž určit nejvhodnější sociální síť pro oslovení potenciálních zákazníků. Budoucnost je dalším tématem, kterým se práce zabývá. Pokusí se nastínit směřování sociálních sítí, nejen z hlediska marketingu. Stejně tak se pokusí předpovědět zánik nebo naopak vznik nových sociálních sítí. Protipólem je krátké pojednání o minulosti nejznámějších sociálních sítí a jejich vzniku.
Možnosti a podmínky využití sociálních sítí v logistice
Vrba, Jaroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Cílem práce je zmapovat nejvýznamnější současné sociální sítě z hlediska České republiky a zhodnotit, zda jsou využitelné pro internetový marketing podniků poskytujících logistické služby. Práce se zaměřuje na internetový marketing, rozdělení sociálních sítí a zhodnocení jejich komerčních možností. Autor přikládá vlastní výzkum v podobě dotazníku, se kterým hodnotí aktuální využití sociálních sítí v logistických podnicích a vytváří doporučení jak na sociálních sítích postupovat.
Možnosti využití sociálních sítí v podnikové praxi
MARTÍŠEK, Petr
Základem lidské společnosti je komunikace, k tomu v posledních desetiletích výrazně napomohl internet. Fenoménem posledních let je pak masové propojení lidí pomocí sociálních sítí. Cílem mé práce bylo zmapovat situaci v oblasti využívání a rozvoje sociálních sítí, výhody a nevýhody v oblasti komunikace, jejich vývoj a jejich budoucnost. Ve své analýze jsem dále řešil možnosti využití těchto sítí v podnikové praxi. Základem hodnocení se staly dva průzkumy. Průzkum v oblasti spotřebitelského trhu hodnotil v jakém rozsahu a s jakým zaměřením využívají sociální sítě lidé v České republice, druhý pak se zaměřil na podnikatelské subjekty a mapoval, jak firmy využívají sociální sítě ke komunikaci se zákazníky a širší veřejností.
Possibilities and conditions of increasing the competition abilities of companies by social networks
Jaščur, Miroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou možností a podmínek sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti společností. V teoretické části se zaměřujem na vymezení podstaty sociálních sítí a historii jejich vzniku, také jsem se věnoval základním principem jejich fungování, jakož i popisu zdrojů příjmů sociálních sítí. V praktické části práce jsem na základě statistik o popularitě a návštěvnosti sociálních sítí vybral ty, které společnostem se zájmem o tento novodobý fenomén nabízejí reálnou možnost zvýšit svou konkurenceschopnost. Následně na to, jsem vypracoval analýzu penetrace vybraných sociálních sítí do podnikatelského prostředí v ČR a objektivní pohled na danou problematiku jsem vykreslil prostřednictvím zpracovaných případových studií společností. V závěru práce jsem navrhl zásady pro úspěšné řízení komunity na sociálních sítích pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Práce si neklade ambice být nejrozsáhlejší analýzou internetových sociálních sítí, ale je souhrnem mnoha teoretických a praktických znalostí a bude sloužit jako velmi dobrý základ pro hlubší zkoumání problematiky možnosti a podmínek využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti.
Sociální sítě
Dudek, Pavel ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá fungováním sociálních sítí na internetu a jejich možným obchodním využitím Cílem této práce je představit ty nejpoužívanější sociální sítě. Součástí práce je dále jejich porovnání v Globálním kontextu i porovnání s českými sociálními sítěmi. Práce dále objasňuje rizika i příležitosti ve využívání sociálních sítí a jejich praktické příklady. V závěrečné části autor shrnuje nasbírané poznatky a v součinnosti s vlastním dotazníkovým šetřením aplikuje na oficiální stránky Fakulty mezinárodních vztahů VŠE Praha vedené na síti Facebook.
Analýza zdrojů příjmů sociálních médií
Vojtěšek, Cyril ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Abstrakt Tato práce je analýzou finanční stránky provozování populárních sociálních médií. Podrobně se zabývá čtyřmi z nich, které spadají do třech skupin: sociální sítě (Facebook), komunity (YouTube a LinkedIn) a mikroblogovací služby (Twitter). Každá z těchto služeb má svá specifika a je rozebrána v samostatných kapitolách. Hlavním cílem práce je zanalyzovat zdroje příjmů těchto čtyř médií. Tomuto tématu je věnována druhá část, která je stěžejní a ze všech částí nejrozsáhlejší. Vychází z úvodní části, která popisuje zda-li a jak je možné vyjádřit tržní hodnotu sociálních médií. Třetí část pak obsahuje návrhy autora, jak by bylo možné zdroje příjmu z předchozí části upravit či zavést nové. Část poslední nabízí srovnání současné situace na trhu sociálních médií se situací, ve které byl internetový business v roce 1999, a která skončila tzv. dot com bublinou.
Využití Internetu v činnosti personální agentury
Zatloukal, Petr ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Prajzler, Tomáš (oponent)
Práce se věnuje popisu současného využití internetu ve společnosti Advanced Search Technology a navrhuje další možnosti zapojení internetu do procesů ve společnosti. Primárním cílem práce je zmapovat procesy obchodního modelu, identifikovat pro ně príslušné nástroje internetu a definovat jejich funkci. Práce dále analyzuje využití těchto nástrojů s ohledem na jejich požadovanou funkci a navrhuje optimalizace odpovídající současným trendům, počínání konkurence, přáním kandidátů a zaměstnanců společnosti (data z průzkumů). Sekundárním cílem je inovativní využití nových nástrojů internetu a identifikace nových funkcí již využitých nástroju. Součástí práce je i návrh platforem networkingu v online komunitách Facebook a LinkedIn.
Jak získat a udržet si kvalitní pracovníky v ICT firmě
Čermák, Tomáš ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Tématem práce jsou postupy, prostřednictvím kterých je možné získat a dlouhodobě si udržet kvalitní pracovníky v odvětví ICT. Většina popisovaných postupů je bez větších problémů přenositelná do mnoha dalších odvětví. V práci jsou rovněž zmíněny zcela nové přístupy, které lze uplatňovat v rámci procesu získávání pracovníků. Konkrétně se jedná o možnosti využití internetových sociálních sítí, jako jsou Facebook, LinkedIn nebo Twitter. Další nové možnosti pro získávání a zaměstnávání pracovníků, které jsou v práci popsány, přinášejí internetové služby zaměřené na oblast outsourcingu. Příkladem takové služby je oDesk. Předmětem další části práce je popis procesů, které jsou uplatňovány v rámci získávání a udržování si kvalitních pracovníků ve společnosti Unicorn, která je největším českým výrobcem softwaru. I přes dlouhodobé úspěchy a bohaté zkušenosti při realizování jednotlivých personálních a dalších souvisejících činností s cílem získávat a udržovat si kvalitní pracovníky bylo možné zformulovat určité návrhy a doporučení, které mohou přispět k jejich dalšímu zkvalitnění a zefektivnění. Tato doporučení jsou předmětem závěrečné části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí52 - 61  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.