Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jatečná výtěžnost českého albína v porovnání s hybridním plemen králíků
ČERMÁK, Tomáš
Bakalářská práce je zaměřena na srovnání jatečné výtěžnosti králíků v podmínkách drobnochovu a velkochovu. Rešeršní část je věnována problematice spojené s chovem a odchovem králíků. V následujících kapitolách jsou charakterizovány faktory ovlivňující jatečnou výtěžnost, šlechtění hybridních plemen králíků a šlechtění českého albína. Závěrečná část rešerše specifikuje složení základní krmné dávky a poukazuje na možnosti využití odlišných typů krmiv ve velkochovu a drobnochovu. Metodika bakalářské práce porovnává jatečnou výtěžnost českého albína v závislosti na technologii ustájení a využití přídavku vojtěšky do kompletní krmné směsi v dobnochovu králíků ve srovnání s jatečnou výtěžností králíků plemene Hy-plus chovaných ve velkochovu v Kokořově.
Využití online distribučních cest u vybraného ubytovacího zařízení
Čermák, Tomáš ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online distribučními cestami, které využívá vybraný hotel. Teoretická část přibližuje fenomén e-business a jeho konkrétní část e-commerce. Dále charakterizuje online trh cestovního ruchu a věnuje se současným trendům, které v současnosti ovlivňují svět online cestovního ruchu. Charakterizuje také typy online distribuce, na což navazuje praktická část, kde se analyzují primární data získaná z hotelu Vinohrady. Komparací dat pak práce zjišťuje, který z online distribučních kanálů je nejvyužívanější a který naopak nepřináší žádný užitek. V závěru jsou předneseny návrhy na optimalizaci online distribuce.
Implementace CRM systému Vtiger v xPORT akcelerátoru VŠE
Čermák, Tomáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Waldmannová, Lenka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na implementaci CRM systému do organizace xPORT. Cílem práce je výběr vhodného přístupu k implementaci, analýza trhu vhodných systémů a výběr systému, který je nejvhodnější do prostředí organizace. Tento systém je posléze implementován a customizován dle potřeb organizace. Práce je rozdělena na dva hlavní celky -- část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje pojem CRM a CRM systém, a to jak z pohledu historického vývoje, tak z pohledu obsažených prvků. Dále je zde v krátkosti představena organizace xPORT a popsána její struktura a obor působnosti. Praktická část se zabývá výběrem vhodného přístupu k nasazení CRM systému a analýzou trhu následovanou výběrem jednoho konkrétního řešení. Tento systém je následně implementován do prostředí organizace xPORT a jeho funkcionalita je upravena dle potřeb této organizace. Praktická část je zakončena uvedením systému do provozu a zaškolením uživatelů. Hlavním výstupem práce je fungující CRM systém, manuály pro využívání tohoto sytému a popis jeho struktury pro umožnění administrátorských činností a případných změn funkcionality. Přínos práce spočívá ve výběru a implementaci takového CRM systému, který co nejvíce odpovídá požadavkům organizace xPORT, a umožní jí efektivní správu a zpracování informací.
Prevence před ztrátou dat (Data Loss Prevention)
Čermák, Tomáš ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Kališ, Martin (oponent)
Cílem této práce je poskytnout základní informace z oblasti ochrany před úniky firemních dat. V teoretické části budou popsány základní principy a možnosti, které tato oblast nabízí, včetně důvodů, proč se ochranou dat vůbec zabývat. Dále v praktické části proběhne zavedení a testování vybraných funkcionalit poskytovaných na poli DLP open-source řešení. V oblasti DLP je jen málo obsáhlejších textů v českém jazyce, tato práce by tedy měla sloužit k získání základních informací ohledně této oblasti.
Jak získat a udržet si kvalitní pracovníky v ICT firmě
Čermák, Tomáš ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Tématem práce jsou postupy, prostřednictvím kterých je možné získat a dlouhodobě si udržet kvalitní pracovníky v odvětví ICT. Většina popisovaných postupů je bez větších problémů přenositelná do mnoha dalších odvětví. V práci jsou rovněž zmíněny zcela nové přístupy, které lze uplatňovat v rámci procesu získávání pracovníků. Konkrétně se jedná o možnosti využití internetových sociálních sítí, jako jsou Facebook, LinkedIn nebo Twitter. Další nové možnosti pro získávání a zaměstnávání pracovníků, které jsou v práci popsány, přinášejí internetové služby zaměřené na oblast outsourcingu. Příkladem takové služby je oDesk. Předmětem další části práce je popis procesů, které jsou uplatňovány v rámci získávání a udržování si kvalitních pracovníků ve společnosti Unicorn, která je největším českým výrobcem softwaru. I přes dlouhodobé úspěchy a bohaté zkušenosti při realizování jednotlivých personálních a dalších souvisejících činností s cílem získávat a udržovat si kvalitní pracovníky bylo možné zformulovat určité návrhy a doporučení, které mohou přispět k jejich dalšímu zkvalitnění a zefektivnění. Tato doporučení jsou předmětem závěrečné části práce.

Viz též: podobná jména autorů
6 ČERMÁK, Tomáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.