Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23,268 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.70 vteřin. 

Dopady antropogenního znečištění olovem na životní prostředí
Grund, Daniel ; Francová, Anna (vedoucí práce) ; Ouředníček, Petr (oponent)
Náplní této bakalářské práce je definovat olovo jako toxický prvek, jeho výskyt a vliv na složky životního prostředí (voda, půda, atmosféra), příčiny a dopady znečištění na živé organismy, shrnout informace o bio-indikaci a bio-indikátorech a popsat metodu ke zjištění koncentrací kovů v životním prostředí z nasbíraných vzorků mechů, lišejníků a sněhů z oblasti Ostravska. Součástí práce je experimentální zhodnocení stavu životního prostředí pomocí naměřených koncentrací olova a porovnání naměřených hodnot s jinými autory.

SEO z hlediska redesignu a organické návštěvnosti
Brůnová, Kateřina ; Benda, Petr (vedoucí práce) ; Monika , Monika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou poklesu návštěvnosti webových stránek při jejich redesignu, či výrazného zásahu do jejich obsahu, z hlediska optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Tato problematika je označována anglickou zkratkou SEO - Search Engine Optimalization. Rešeršní část práce se zaměřuje na fungování algoritmů vyhledáváčů, faktory ovlivňující návštěvnost webů a jejich úspěšnost ve výsledcích vyhledávání. Dále popisuje vhodné postupy při plánovaném redesignu, tedy výrazném zásahu do obsahu stránek, které vždy vedou k poklesu návštěvnosti z organického vyhledávání. Tyto postupy mají eliminovat pokles návštěvnosti na minimum. Praktická část ukazuje na funkčnost postupů popisovaných v teoretické části práce na skutečných případech webových stránek různého odvětví a na komplikace těch webů, které těchto doporučení nedbaly nebo je nezapracovaly správně.

Motivace jako způsob vedení lidí
Kokschová, Kateřina ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Vokáčová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce "Motivace jako způsob vedení lidí" pojednává o motivaci jako důležitém způsobu vedení lidí. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, část teoretickou a vlastní práci. V teoretické části jsou pomocí vybrané literatury definovány základní pojmy, které slouží k porozumění dané problematiky. Jsou zde vysvětleny pojmy management, manažer, manažerské funkce, vedení lidí, motivace, motivační stimuly a teorie motivace. Druhá část práce zahrnuje řízené rozhovory s manažery organizace Credit one, a.s. Ti byli dotazování na problematiku motivace a jejich zkušenosti, názory a především jimy aplikované motivační stimuly a druhy motivace v praxi.

Motivace jako způsob vedení lidí
Ulmannová, Yveta ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Horáková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se věnuje tématu Motivace jako způsob vedení lidí. Teoretická část popisuje danou problematiku tématu a vymezuje jednotlivé pojmy týkající se managementu a motivace. V této části jsou dále obsaženy motivační teorie moderního managementu a fungování motivace v podnikové praxi. Praktická část obsahuje vlastní výzkum, který zahrnuje řízené rozhovory s jednotlivými manažery, jehož hlavním cílem je zjistit, jaký je význam motivačního procesu při vedení lidí a význam používání motivačních stimulů z pohledu manažerů. Na toto téma je dotazováno pět manažerů jedné společnosti. Účastníkům je položeno dvanáct otázek, které se týkají dané problematiky. V závěru jsou vyhodnoceny a porovnány názory jednotlivých účastníků šetření.

Řízení kvality služeb
Mouleová, Michaela ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Tato bakalářské práce na téma Řízení kvality služeb je zaměřena na kvalitu nabízení služeb pojišťovny Generali a.s., na jejích agenturních pobočkách, oblastních pobočkách, kde dochází k poskytování služeb prodejce versus zákazník. Nahlíží na tuto oblast jako na celek této pojišťovny. Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav resp. kvalitu nabízení služeb na těchto pobočkách jak z pohledu zákazníka, tak z pohledu prodejce. Na základě této analýzy v podobě provedeného průzkumu šetření a zpracování dat formou vlastního dotazníkového šetření, vyhodnotit nashromážděné data a informace, ze kterých bude sestaven vlastní návrh a doporučení pro zkvalitnění nabízení služeb této vybrané pojišťovny. V teoretické části jsou uvedeny a z části obsahově rozepsány jednotlivé pojmy, které úzce souvisí s tématem Řízení kvality služeb, na jejichž základě dochází k procesnímu vývoji a kvalitě služeb dle odborné literatury. Praktická část je zaměřena na seznámení s výsledky a zhodnocení vlastní práce v podobě provedení metody dotazníkového šetření u náhodně vybraných respondentů/zákazníků a prodejců Generali pojišťovny a.s. Přiblížení způsobu vytvoření dotazníku, důvodu položených otázek, vyhodnocení jednotlivých odpovědí formou textu a tabulek. Na základě této metody je provedeno vlastní porovnání výsledků nashromážděných dat v písemné i grafické podobě, vedoucí k vytvoření vlastního návrhu a doporučení pro zkvalitnění poskytování služeb této vybrané pojišťovny.

Význam prvků komunikace pro práci manažera
Zapletalová, Věra ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Vymezení pojmu komunikace je velmi široké. Patří k nejdůležitějším součástem osobního i pracovního života. Úspěch jedince ve společnosti je závislý na jeho umění komunikovat. Tato diplomová práce na téma Význam prvků komunikace pro práci manažera je zaměřená na komunikaci a její prvky, které využívají manažeři při své práci. První část literární rešerše, slouží k získání teoretických poznatků z dané problematiky. Jsou zde rozebrány pojmy management, manažerské funkce a role, komunikace a její prvky, efektivní komunikace v organizaci a komunikační kanály. Druhá část vlastní práce se zabývá vybraným vzorkem respondentů, kteří na základě svých znalostí a zkušeností ve vedoucích funkcích přikládali význam jednotlivým prvkům komunikace. Pro zhodnocení významu bylo použito dotazníkové šetření. Závěr práce tvoří celkové zhodnocení výsledků provedeného šetření.

Vymáhání pohledávek v praxi ČR
Pacák, Tomáš ; Hájková, Ivana (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Práce se zaměřuje na správu a vymáhání pohledávek podnikatele v právním a tržním prostředí České republiky. Text obsahuje analýzu mimosoudních a soudních nástrojů využitelných k řízení životního cyklu pohledávky a hledá doporučení ke zvýšení efektivity řízení obchodních rizik za účelem minimalizace vzniku nedobytných pohledávek. Cílem práce je definice slabých stránek správy pohledávek v podniku s vysokou kumulací obchodů při velkém počtu odběratelů odebírajících služby na splatnost a následné zmírnění negativního vlivu těchto slabých stránek implementací jednotlivých nástrojů správy pohledávek.

Manažerské dovednosti
Hambálková, Veronika ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je řešení teoretických poznatků, pramenů a přístupů autorů odborných publikací problematiky managementu, manažerských funkcí, osobnosti manažera a jeho manažerských dovedností, se zaměřením na soft a hard dovednosti. Dále práce řeší teoretické využití a možnosti rozvoje a také zlepšování manažerských dovedností v řízení organizace, právě se zaměřením především na soft a hard dovednosti, které jsou základem pro zlepšování výkonnosti pracovníků a kvalitu řízení uvnitř organizace. Praktická část práce se zaměřuje na průzkum současného uplatňování manažerských dovedností ve vybrané společnosti TOS Varnsdorf, a.s. Jako metoda šetření pro tuto diplomovou byla zvolena metoda pozorování, rozhovoru a dotazníkového šetření, které bylo sestaveno na základě přístupů z teoretické části práce. Výsledky dotazníkového šetření budou v praktické části práce zhodnoceny a v závěrečné části práce bude podáno celkové zhodnocení a doporučení, které by mohlo vést ke zlepšení současné situace.

Role poradce při zavádění Lean managementu
Gergel, Lukáš ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce Role poradce při zavádění Lean managementu bylo zavedení principů a nástrojů Lean managementu pomocí externího poradce ve vybraném výrobním podniku.Proces implementace Lean managementu často provází řada překážek, kterým se lze vyvarovat využitím zkušeností externích poradců, kteří jsou schopní zavést nástroje neustálého zlepšování do všech oblastí výrobní společnosti. Postupy a nástroje navržené autorem práce vedou ke zlepšení procesů ve výrobní firmě, omezení plýtvání všemi zdroji a tím k ušetření nemalých finančních prostředků. Audit ve výrobní společnosti odhalil nedostatky, které autor spolu s vedením naplánoval odstranit pomocí nástrojů Lean managementu. Práce je ukončena shrnutím úspěšně realizovaných a pokračujících nástrojů štíhlé výroby.

Návrh optimalizace pohledávek u vybraného podnikatelského subjektu z hlediska účetního i daňového
Burešová, Petra ; Štáfek, Pavel (vedoucí práce) ; Věra, Věra (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na správu a vymáhání pohledávek ve společnosti podnikající v tržním segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG společnost). V práci jsou znázorněny účetní a daňové aspekty týkající se jednotlivých operací s pohledávkami a jejich správné vykazování v souladu s jednotlivými legislativními úpravami daně z příjmů právnických osob a zákona o rezervách. Pro získání informací potřebných k vypracování práce byla prostudována odborná literatura a využity základní účetní a daňové principy, které jsou popsány v teoretické části práce. Tyto principy jsou aplikovány na praktických příkladech, které jsou konstruovány tak, aby pokrývaly typické problémy z oblasti pohledávek včetně správného účtování a aplikace daňové legislativy. Legislativní požadavky vztahující se k pohledávkám jsou přehledně koncipovány do jednoduchého schématu, které lze využít při rozhodování v jednotlivých fázích pohledávky po splatnosti. Na základě modelových případů a prostudování postupů řízení pohledávek ve společnosti byly doporučeny kroky, které vedou ke zjednodušení evidence pohledávek, ke správné tvorbě daňových opravných položek a k využívání institutu postoupení pohledávek, který je dosud společností opomíjen.