Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,004 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Ocelková, Zuzana ; Navrátilová,, Ludmila (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu produktu vybraného podniku a následný návrh na jeho zlepšení. Teoretická část obsahuje především základní principy, důležité pojmy a poznatky, které souvisí nejen s komunikačním mixem, ale především s aktuální problematikou marketingu v cestovním ruchu. Pro zpracování analytické části byla právě teoretická část nutným východiskem. Z provedených analýz je následně vytvořena poslední část diplomové práce, která obsahuje několik návrhů nového či zlepšení stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu vybraného podniku.
Marketingový plán pro eshop "ITprofirmy"
Knechtová, Petra ; Veselý, Milan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu pro nově vznikající elektronický obchod "ITProfirmy.cz". Práce se skládá ze čtyř částí. První z nich se zabývá vymezením problému a vytyčením základních cílů. Dále shrnuji teoretické podklady, ze kterých budu dále vycházet. Ve třetí části práce analyzuji současnou situaci v podniku a na závěr navrhuji marketingový plán. Předkládané řešení představuje konkrétní kroky potřebné pro úspěšné zavedení elektronického obchodu na trh včetně ekonomického zhodnocení navržených změn.
On-line marketingová komunikace
Mirošová, Leona ; Paďourová, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci módní značky Sledgehammer. Práce seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a online marketingové komunikace a na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení komunikace značky s veřejností.
Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu
Janošík, Viktor ; Skoumal,, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového řízení vybraného golfového klubu – občanského sdružení. Jedná se o analýzu současného stavu využití marketingu v řízení golfového klubu a nalezení vhodných způsobů nápravných řešení v dané oblasti, která povedou k naplnění poslání klubu a zajistí rozvoj a fungování golfového klubu. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V první části jsou vymezeny cíle a metody práce. V druhé části se zmiňuji o teoretických poznatcích, které jsou základem pro další části práce. V třetí části se následně zaměřuji na analýzu sdružení a jeho okolí. V poslední části jsou uvedeny konkrétní návrhy marketingových činností klubu vedoucí k dosažení stanovených cílů.
Marketingový mix služeb
Veličková, Daniela ; Kafoněk, Richard (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce „Marketingový mix služeb“ je analýza současného stavu a následný návrh na zefektivnění marketingové strategie podniku nabízejícího služby v oblasti tělovýchovy a sportu. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingového mixu služeb souvisejícími s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na aktuální stav fitcentra Best Gym Horova. V praktické části jsou představeny konkrétní návrhy a doporučení, díky kterým by mělo dojít k efektivnější marketingové strategii.
Komunikační mix vybrané oděvní společnosti
Popovyčová, Alexandra ; Plšek, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrhy na zlepšení komunikačního mixu oděvní společnosti H&M CZ, s.r.o. Návrhy jsou provedené na základě zpracované analýzy. Hlavním cílem je posouzení stávající situace komunikačního mixu společnosti, která se profiluje jako prodejce módního oblečení. Na základě zjištěných dat jsou navržena doporučení vedoucí ke zlepšení a zkvalitnění stávajícího komunikačního mixu a následně k možnému zvýšení tržeb a zisku.
Proposals of Communication Mix for chosen Event in Tourism Open Cellars
Cimbalníková, Eva ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Diploma thesis is focused on communication mix of a chosen event. This event is “Open Cellars Festival”, organized by non-for-profit organization “Nadace Partnerství”, o.p.s. in town of Znojmo in April 2010. The aim is to critically analyze contemporary communication mix and offer proposals for its improvement. The contribution after possible conclusion implementation of the thesis should increase attendance of consequential “Open Cellars Festival” in autumn 2010.
The Proposal of marketing strategy for the selected hotel
Ondrášek, Pavel ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The thesis is divided into the three parts. The first part is dedicated to the theoretical foundations related to the marketing and marketing strategy. The theories are further applied in order to analyze the analysis of current situation and of the hotels environment. Based on the result of partial analysis is proposed the marketing strategy.
Komunikační mix podniku
Dosoudilová, Jana ; Chovan, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix společnosti U Badinů, s.r.o. V teoretické části diplomové práce jsou vysvětleny nejdůležitější pojmy v marketingu a vybrané analýzy. V analytické části jsou informace týkající se společnosti, ale především jsou provedeny zvolené analýzy prostředí podniku, segmentace trhu a SWOT analýza, vztahující se k popsané teoretické části. Součástí práce je také marketingový výzkum a interpretace výsledných hodnot. Poslední část práce obsahuje návrhy ke zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti.
Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Vašíčková, Tereza ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti. Práce se skládá ze tří částí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z marketingu, která slouží jako podklad pro vypracování analytické a návrhové části. Analytická část je zaměřena na analýzu vybrané společnost, na její současný stav a současný komunikační mix. Návrhová část je založena na výsledcích analytické části a jsou zde popsány návrhy pro zlepšení komunikačního mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,004 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.