Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 519 záznamů.  začátekpředchozí509 - 518další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing ve vyhledávačích
Hubka, Michal ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kadaník, Petr (oponent)
Předmětem této práce je marketing ve vyhledávačích (Search Engine Marketing ? SEM). Jako součást internetového marketingu představuje SEM proces skládající se zejména z optimalizace stránek pro vyhledávače (Search Engine Optimization ? SEO) a reklamního systému Pay-per-click (PPC). Cílem této práce je vysvětlit pojetí internetového marketingu, způsob jakým probíhá marketing ve vyhledávačích, jednotlivé součásti SEM, jednotlivé formy/součásti s ohledem na Search Engine Marketing jako kontinuální proces. Dále uvést a zhodnotit hlavní marketingové agentury poskytující služby SEO a představitele reklamních PPC systémů, navrhnout pro malou/střední firmu vhodný přístup k problematice SEM a doporučit vhodný postup při aplikaci. V první části se práce věnuje významu internetového marketingu a důvodům jeho využití. Dále práce seznamuje s tradičními prostředky IM. Následuje vysvětlení problematiky Search Engine Marketingu a jeho součástí. Poté se práce zaměřuje na subjekty poskytující SEM a na jejich hodnocení i s ohledem na náklady, které vynaloží klient za jejich služby. Závěrečná část je věnována příkladu zavádění SEM.
Marketing ve vyhledávačích
Korbel, Vladimír ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pecl, Roman (oponent)
Cílem práce je přinést ucelený pohled na problematiku marketingu ve vyhledávačích v kontextu internetového marketingu a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá třemi základními tématy. Optimalizace pro vyhledávače, internetová reklama a služby Google na podporu internetového marketingu. Praktická část je analýza přístupnosti, SEO analýza a marketingová analýza webových stránek jazykové školy Tandem. Cílem praktické části je analyzovat současný stav a navrhnout řešení, jak přivést více návštěvníků na web jazykové školy Tandem jak z placených, tak neplacených kanálů. Přínosem práce je kritické zhodnocení současného stavu webové prezentace jazykové školy Tandem a návrh ke zlepšení, aplikace teoretických poznatků z první části práce na praktickou situaci webu jazykové školy Tandem.
Keyword analysis in search engine optimization
Kovařík, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Novotný, Michal (oponent)
Práce se věnuje analýze klíčových slov jako součásti marketingu na internete. Poukazuje na význam internetu a IT v současném podnikání. Hlavní náplní je podrobný popis metod analýzy klíčových slov při optimalizaci pro vyhledávače. Výběr vhodných klíčových slov je základem pro nalezení společnosti na internetu, kde je dostupné obrovské množství informací různé kvality. Práce aplikuje postup analýzy na optimalizaci stránek reálné společnosti a obsahuje doporučená klíčová slova pro tuto webstránku.
Návrh odvozování klíčových slov v redakčním systému
Klusák, Marek ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou odvození klíčových slov kompletního dokumentu a návrhem aplikace pro její uplatnění v rámci redakčního systému. V první části popisuje význam klíčových slov v internetovém prostředí a poté různé způsoby analýzy společně s jejich klady a zápory. V další kapitole jsou představeny prostředky pro tvorbu obsahu a jejich krátké srovnání s vymezením oblasti, které se bude práce věnovat. V poslední části práce se nachází podrobný popis návrhu a principů aplikace společně s diagramy procesů a ukázkami vzorových funkcí a algoritmů.
Možnosti zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace Reiseagentur Drexler
Hrkal, Marek ; Stříteský, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá možnostmi zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace cestovní agentury Drexler. Aplikovány jsou nástroje on-line marketingu, které mají za cíl zvýšit návštěvnost a konverzní poměr webu. Práce teoreticky rozebírá a následně prakticky aplikuje kontextovou PPC reklamu i optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Prostor je věnován také klíčovým faktorům ovlivňujícím konverzní charakteristiku webové prezentace.
Analýza aplikace internetu a postavení firmy na trhu.
Peřich, Jakub ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Novák, Milan (oponent)
Úkolem této bakalářské práce je zhodnotit, jak společnost zabývající se střešními konstrukcemi využívá internetu ke svému prospěchu. Jako prostředek k dosažení cíle jsem zvolil SWOT analýzu. V té jsem identifikoval jak hlavní silné a slabé stránky společnosti, tak příležitosti a ohrožení. Z důvodu nevyhovujícího využívání potenciálu internetu jsem vytvořil SEM kampaň a na základě výsledku kampaně jsem navrhl řešení potenciálních i reálných problémů.
Nekalé praktiky v Search Engine Optimization
Vlčko, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Optimalizace pro vyhledávače patří v současné době mezi základní stavební prvky webových stránek. Bez ní se stává web nekonkurenceschopným a nemá šanci uspět v tržním internetovém prostředí. Základní prvky optimalizace webových stránek podporují marketingovou propagaci. Cílem této práce je popsat nekalé praktiky optimalizace pro vyhledávače a nastínit možný boj proti nim. První kapitola se zabývá principy optimalizace a také důvody, proč je nutné webové stránky optimalizovat. Další kapitola popisuje nejdůležitější faktory optimalizace. Následující část práce se detailně zabývám popsáním nekalých praktik a možné obrany proti nim z několika různých pohledů. Přínos této práce spočívá především v sepsání všech nejznámějších nekalých SEO metod, včetně jejich bližšího popisu a návrhu obrany proti jejich zneužívání. Praktické ukázky obsažené v práci mohou dále sloužit i jako základní návod na co si dát při optimalizaci pozor a čeho se zcela vyvarovat.
Analýza a návrh změn internetové propagace firmy Mlékárna Olešnice, RMD
Hlaváček, Vladimír ; Johnová, Radka (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Cílem této práce je navrhnout případné úpravy v propagaci firmy Mlékárna Olešnice, RMD na internetu. Nejprve se tato bakalářská práce zabývá standardními způsoby propagace firem na internetu. Popisuje praktiky marketingu zaměřeného na vyhledávače (tzv. SEM ? Search Engine Marketing), tedy optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO ? Search Engine Optimization) a kampaně ?Plať za proklik? (PPC ? Pay per click). Obě metody jsou vysvětleny a doplněny o další aspekt SEM ? sledování efektivity. Všechny tyto části jsou prakticky popsány na internetové propagaci firmy Mlékárna Olešnice, RMD.
Marketing na Internetu se zaměřením na technologii Flash
Velička, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hrdlička, Pavel (oponent)
Internet je fenoménem současnosti, v tržní realitě dnešní doby stále více platí ono rčení ? ?Kdo není na internetu, jako by nebyl?. Internetový marketing je dnes nedílnou součástí marketingu většiny firem. Dynamicky se rozvíjející tržní prostředí dneška však klade o to vyšší nároky na orientaci v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat moderní teoretické přístupy v marketnigu ? zejména v oblasti využití internetu jako reklamního média a demonstrovat praktické využití technologie Flash na konkrétních příkladech. Předpokladem pro dosažení cíle této práce je má několikaletá zkušenost v oblasti internetového marketingu, prezentace a vizuální komunikace firem a především technologie Flash. Proto jsem se kromě nezbytných teoretických východisek zaměřil i na praktické ukázky a doporučení v této oblasti. Přínos této práce spočívá v teoretickém popisu východisek internetového marketingu a technologie Flash a v její následné demonstraci na multimediální flashové aplikaci.
SEO - Search Engine Optimization
Smetana, Jakub ; Brabec, Tomáš (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se zabývá problematikou optimalizace internetových stránek pro vyhledávače (SEO). Popisuje jednotlivé metody a techniky, které se v rámci SEO používají a naopak také ty, které jsou považovány za neetické a jsou zakázané. V praktické části práce je popsán postup optimalizace na příkladech dvou webů na základě teoretických poznatků, které jsou uvedeny v první části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 519 záznamů.   začátekpředchozí509 - 518další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.