Název: Analýza a návrh změn internetové propagace firmy Mlékárna Olešnice, RMD
Autoři: Hlaváček, Vladimír ; Johnová, Radka (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem této práce je navrhnout případné úpravy v propagaci firmy Mlékárna Olešnice, RMD na internetu. Nejprve se tato bakalářská práce zabývá standardními způsoby propagace firem na internetu. Popisuje praktiky marketingu zaměřeného na vyhledávače (tzv. SEM ? Search Engine Marketing), tedy optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO ? Search Engine Optimization) a kampaně ?Plať za proklik? (PPC ? Pay per click). Obě metody jsou vysvětleny a doplněny o další aspekt SEM ? sledování efektivity. Všechny tyto části jsou prakticky popsány na internetové propagaci firmy Mlékárna Olešnice, RMD.
Klíčová slova: optimalizace webu; PPC; SEM; SEO

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6529

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3568


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet