Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webový start-up v kontextu klasického podnikatelského plánu
Korbel, Vladimír ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Pecl, Roman (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou internetových start-upů, tedy začínajících internetových projektů, jejich životním cyklem a možností využití klasického podnikatelského plánu ve vztahu k nim. Cílem práce je popsat životní cyklus webového start-upu od jeho rané fáze plánování přes průzkum proveditelnosti po formování obchodní strategie. Cílem je také podat určitý návod, jak postupovat v případě plánování a realizace internetového projektu. Poskytnutí rad, tipů a zkušeností, které se v průběhu zpracování práce objeví. Práce mimo jiné přináší konfrontaci klasického pojetí podnikatelského plánu ve vztahu k internetovému projektu. Cílem práce je též ověřit životaschopnost konkrétního nápadu na internetový start-up a to především díky provedení rozsáhlého průzkumu na straně veřejnosti a na straně advokátů. Praktická část práce se zabývá konkrétním internetovým start-upem "Rady Zdarma" a jeho business modelem, průzkumem proveditelnosti, respektive zájmu na straně veřejnosti a straně advokátů, fází příprav a počátky jeho realizace. Cílů je dosaženo zejména samotným praktickým zpracováním úvodních třech fází podnikatelského plánu. Přínos autora je v aplikaci teoretických předpokladů podnikatelského plánu na konkrétní internetový start-up projekt. V důsledku umožní případným dalším podnikatelům snadněji implementovat podnikatelský plán na internetový projekt při snaze ověřit jeho smysluplnost. Dosažené výsledky je možné využít zejména pro realizaci předmětného internetového start-upu a pro případné shánění investorů do projektu.
Marketing ve vyhledávačích
Korbel, Vladimír ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pecl, Roman (oponent)
Cílem práce je přinést ucelený pohled na problematiku marketingu ve vyhledávačích v kontextu internetového marketingu a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá třemi základními tématy. Optimalizace pro vyhledávače, internetová reklama a služby Google na podporu internetového marketingu. Praktická část je analýza přístupnosti, SEO analýza a marketingová analýza webových stránek jazykové školy Tandem. Cílem praktické části je analyzovat současný stav a navrhnout řešení, jak přivést více návštěvníků na web jazykové školy Tandem jak z placených, tak neplacených kanálů. Přínosem práce je kritické zhodnocení současného stavu webové prezentace jazykové školy Tandem a návrh ke zlepšení, aplikace teoretických poznatků z první části práce na praktickou situaci webu jazykové školy Tandem.

Viz též: podobná jména autorů
1 Pecl, Richard
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.