Název:
Marketing ve vyhledávačích
Překlad názvu:
Search Engine Marketing
Autoři:
Korbel, Vladimír ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pecl, Roman (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je přinést ucelený pohled na problematiku marketingu ve vyhledávačích v kontextu internetového marketingu a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá třemi základními tématy. Optimalizace pro vyhledávače, internetová reklama a služby Google na podporu internetového marketingu. Praktická část je analýza přístupnosti, SEO analýza a marketingová analýza webových stránek jazykové školy Tandem. Cílem praktické části je analyzovat současný stav a navrhnout řešení, jak přivést více návštěvníků na web jazykové školy Tandem jak z placených, tak neplacených kanálů. Přínosem práce je kritické zhodnocení současného stavu webové prezentace jazykové školy Tandem a návrh ke zlepšení, aplikace teoretických poznatků z první části práce na praktickou situaci webu jazykové školy Tandem.
Klíčová slova:
e-komerce; marketing; reklama; SEO; vyhledávače
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4489