National Repository of Grey Literature 521 records found  beginprevious502 - 511next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Internet Marketing
Weida, Petr ; Rydzi, Daniel (advisor) ; Stříteský, Václav (referee)
The main aim of this work is to describe web development from marketing point of view. Less space for technological part has given the author the opportunity to focus more on the business point of view. The goal of the work is to describe how to create user-friendly web that would be appreciated by people and where they would come back to. Successful web is not based on secret technological tricks but on continuous and creative work. This thesis is based on many years of experience with webs of clients whom author has helped with the internet marketing. For example: company Internet Mall, one of the biggest internet merchants in the Czech Republic, could be named. The thesis is structured into three main parts. Firstly, preparatory work and building of the web is described. Secondly, promotion of the web, gaining users and motivating them to return is discussed. Lastly, search engine Morfeo is analyzed and it is used as an example of how search engines generally work and how do they sort pages.
Internet marketing with focuse on SEO and SEM
Hanušová, Kateřina ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Šenkypl, Dušan (referee)
The thesis defines and describes tools of Internet marketing. Within the frame of these tools it describes search engine marketing and website search engine optimization in detail. This information is presented in context of real e-shop and it focuses on SEO and SEM tools in real use.
Online marketing of portal iKariera.cz
Kuzmiak, Štefan ; Stříteský, Václav (advisor) ; Samcová, Ivana (referee)
As a reaction to problems of the portal iKariera.cz with low numbers of visitors and registered users the thesis tries to evaluate the suitability, contributions and effectiveness of chosen online marketing tools and also their potential for solving those problems for the future. The thesis compares the contributions and effectiveness of SEO, PPC campaigns in the search engine of Google and campaigns at social network site Facebook.com with other offline and cross media campaigns realized at the same time. On the basis of a comparison of the outputs and other facts the thesis tries to give future oriented recommendations for the formulation of a marketing communication strategy for the portal."
Informační architektura prezentace informací
Hnilička, Jakub ; Horný, Stanislav (advisor) ; Bébr, Richard (referee)
Informační architektura nástupem internetu dostala nový směr, ale její metody tvorby dokumentu zůstaly zachovány. Základní principem tvorby prezentace je určení cílové skupiny, která určuje formu prezentace. Nesmíme také zapomenout na jednotnou firemní kulturu, kterou působíme dovnitř i vně organizace. Nejčastější formou prezentace jsou dnes internetové stránky. Pro tvorbu takovéto prezentace platí stejná pravidla, ale musíme se zde zaměřit na více uživatelů a vhodnou navigací jim usnadnit hledání informací. Zvláštní cílovou skupinou jsou internetové vyhledávače, pomocí kterých stále více uživatelů vyhledává zajímavé stránky.
Search engine optimalization
Bača, Roman ; Šalamon, Tomáš (advisor) ; Gála, Libor (referee)
Tématem této bakalářské práce je optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO), její realizace a popis činitelů, které na ni mají zásadní vliv. V prvním oddílu práce je pro lepší pochopení SEO přiblížena historie vyhledávačů a SEO, zásady pro tvorbu webových stránek a vysvětlen princip práce a struktura internetových vyhledávačů. Porovnává se zde také SEO s placenou formou reklamy PPC zaměřenou na zlepšení pozice stránky ve výsledcích vyhledávání. Po spíše teoreticky zaměřené části se práce uchyluje k praktičtějším metodám využití znalostí o SEO. Součástí jsou studie zahrnující analýzu webových stránek za účelem zjistit faktory ovlivňující Google PageRank nebo rozdílnost ukazatelů Google PageRank a Alexa Traffic Rank. Originálním přínosem je zvláště experimentálních ověření závislosti ukazatele Google PageRank na jeho původním vzorci, zjištění závislosti na věku stránky a jeho toková povaha. V posledním experimentu se za použití volně dostupných nástrojů analyzuje dokument s cílem zjistit použitá, popř. vhodná klíčová slova.
Obsah a struktura webových dokumentů a jejich přístupnost
Kalous, Martin ; Pinkas, Otakar (advisor) ; Kliegr, Tomáš (referee)
Bakalářská práce se zabývá otázkou optimalizace internetových stránek pro vyhledávače a analýzou návštěvnosti. Optimalizací internetových stránek pro vyhledávače (dále jen SEO) rozumíme správné naprogramování, nastavení a situování webových stránek takovým způsobem, aby nejen neporušovaly pravidla vyhledávačů, ale zároveň, aby měly větší šanci při samotném vyhledávání. V první části práce jsou popsány základní pravidla SEO, faktory ovlivňující hodnocení stránek (on-page faktory a off-page faktory). On-page faktory jsou veškeré objekty na webové stránce, off-page faktory jsou taktiky, jak na své stránky upoutat co největší pozornost, jak je zviditelnit bez zásahu do zdrojového kódu. Kromě etických taktik existují i taktiky neetické nebo spíše zakázané. Představené metody či taktiky jsou demonstrovány na kratičkých příkladech a na ukázkovém SEO auditu vybrané firmy, který je v příloze bakalářské práce. Druhá kapitola se zabývá dalšími způsoby zvyšování návštěvnosti. Jsou zmíněny hlavně reklamní systémy, které jsou na hlavních internetových portálech k dispozici. Třetí kapitola je v podstatě teoretické představení případové studie ? analýzy návštěvnosti. Návštěvnost signalizuje úroveň úspěšnosti online reklamy. Zde jsou uvedeny některé metody měření návštěvnosti a různé statistické nástroje, kterými se dá měřit. Ve čtvrté kapitole je konkrétně provedena ? analýza návštěvnosti vybrané firmy. Pomocí různých statistických nástrojů jsou zhodnoceny konkrétní stránky z hlediska návštěvnosti.
Marketingová kampaň založená na vyhledávacích strojích
Šindelářová, Jana ; Jandoš, Jaroslav (advisor) ; Gála, Libor (referee)
Tématem bakalářské práce je search engine marketing (SEM) v České republice. Cílem práce je především komplexně popsat proces marketingové kampaně ve vyhledávačích, což je realizováno definicí a charakteristikou analytické, implementační a kontrolní fáze procesu. Jsou popsány základní principy SEM. Vychází se z teoretické definice SEM a jeho základních linií ? optimalizace pro vyhledávače (SEO) a placené odkazy ve vyhledávačích, zohledňuje se aktuální situace na trhu a odhaduje se budoucí vývoj. Práce nabízí ucelený pohled na český trh search engine marketingu, předkládá informace o využívání internetu v České republice a charakterizuje největší hráče na poli SEM (vyhledávače, internetové marketingové agentury a systémy PPC reklamy). Popsána je oblast metrik SEM. Práce zmiňuje také otázku etiky SEO. Praktická část textu popisuje on-line nástroje sloužící k analýze a optimalizaci webu, zejména nástroje pro klíčová slova. Problematiku dokreslují přiložené reálné SEO analýzy webu.
Internetový marketing
Mixánek, Lukáš ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Stříteský, Václav (referee)
Práce charakterizuje jednotlivé složky internetového marketingu (služby internetu, rozbor a analýza webových stránek z pohledu marketingu, marketingový mix na internetu, reklama na internetu a marketing ve vyhledávacích strojích), přičemž nezbytný teoretický základ autor doplňuje o analytický nadhled ? jehož výsledkem je několik teoretických přístupů a analýz, především v kapitole věnované marketingu ve vyhledávačích. Základem této analytiky je kromě teoretických znalostí, rovněž značné množství praktických znalostí, které autor získal na základě reálně provedené internetové kampaně. Zaznamenání průběhu a výsledků této kampaně je jedním z cílů práce. Získaná data, statistiky a vynucené změny v průběhu kampaně vedou k celé řadě informačně hodnotných postřehů a doporučení především z oblasti marketingu ve vyhledávačích. Přílohou práce je kompletní popis a charakteristika všech, pro český trh důležitých, systémů využívající PPC kontextové reklamy.
Internetový marketing
Dudek, Martin ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Zlonická, Helena (referee)
Tématem této práce je internetový marketing a perspektivy jeho růstu v České republice v porovnání se světem. Je zde popsána tvorba kvalitního projektu internetového marketingu. Obsahem práce jsou jednotlivé části projektu, na které by se nemělo zapomínat, ať už se jedná o správnou analýzu projektu, o skladbu kvalitního webu, či o měření výsledků kampaně pro posouzení jeho úspěšnosti. Práce zahrnuje jednotlivé metody, které se používají pro propagaci webových stránek, jde tedy především o bannerovou reklamu, PPC reklamu, optimalizaci pro vyhledávače, linkbuilding, atd. Obsahuje porovnání jednotlivých metod, příklady využití v Česku a nastínění výhod a nevýhod jednotlivých nástrojů.
Marketing ve vyhledávačích
Hubka, Michal ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Kadaník, Petr (referee)
Předmětem této práce je marketing ve vyhledávačích (Search Engine Marketing ? SEM). Jako součást internetového marketingu představuje SEM proces skládající se zejména z optimalizace stránek pro vyhledávače (Search Engine Optimization ? SEO) a reklamního systému Pay-per-click (PPC). Cílem této práce je vysvětlit pojetí internetového marketingu, způsob jakým probíhá marketing ve vyhledávačích, jednotlivé součásti SEM, jednotlivé formy/součásti s ohledem na Search Engine Marketing jako kontinuální proces. Dále uvést a zhodnotit hlavní marketingové agentury poskytující služby SEO a představitele reklamních PPC systémů, navrhnout pro malou/střední firmu vhodný přístup k problematice SEM a doporučit vhodný postup při aplikaci. V první části se práce věnuje významu internetového marketingu a důvodům jeho využití. Dále práce seznamuje s tradičními prostředky IM. Následuje vysvětlení problematiky Search Engine Marketingu a jeho součástí. Poté se práce zaměřuje na subjekty poskytující SEM a na jejich hodnocení i s ohledem na náklady, které vynaloží klient za jejich služby. Závěrečná část je věnována příkladu zavádění SEM.

National Repository of Grey Literature : 521 records found   beginprevious502 - 511next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.