Original title:
Internetový marketing se zaměřením na SEO a SEM
Translated title:
Internet marketing with focuse on SEO and SEM
Authors:
Hanušová, Kateřina ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Šenkypl, Dušan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá definicí a popisem nástrojů internetového marketingu. V rámci těchto nástrojů se detailněji zabývá marketingem zaměřeným na marketing pro internetové vyhledávače a optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Tyto informace jsou prezntovány v kontextu reálného internetového obchodu a zaměřují se na využití nástrojů SEO a SEM v praxi.The thesis defines and describes tools of Internet marketing. Within the frame of these tools it describes search engine marketing and website search engine optimization in detail. This information is presented in context of real e-shop and it focuses on SEO and SEM tools in real use.
Keywords:
Internet marketing; search engine; SEM; SEO; Internetový marketing; search engine; SEM; SEO
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13449