Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí47 - 56další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení účinosti reklamní kampaně
Pelc, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bil, Stanislav (oponent)
Značka balené vody Bonaqua patří na českém trhu nealkoholických nápojů mezi dobře zavedené značky. V roce červenci 2007 byla spuštěna kampaň "možná ti ulehčí cestu", která měla zajistit této značce mnohem silnější postavení na trhu. I když byla tato kampaň velmi úspěšná, dnes po třech letech od jejího spuštění, je jasné, že se základní cíle splnit nepodařilo. Tato práce se zabývá detailním popisem celé kampaně a následným testováním a hodnocením dopadů pomocí série hloubkových rozhovorů a skupinové diskuze. Díky množství získaných dat se podařilo identifikovat silné a slabé stránky této kampaně. U slabších prvků, pokud to bylo možné, bylo navrhnuto zlepšení. Tyto návrhy byly znovu testovány, aby se ověřily jejich možné dopady.
The analysis of marketing communication of selected company
Kažimírová, Jaroslava ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cieľom diplomovej práce je analýza marketingovej komunikácie realizovanej v súčasnosti slovenskou pivnou značkou Zlatý Bažant. Teoretická časť práce je venovaná marketingu, marketingovej komunikácii a jej trendom. Praktická časť sa zaoberá popisom a anlýzou marketingovej komunikácie Zlatého Bažnta.
Návrh a realizace reklamní kampaně
RYCHLÁ, Marie
Bakalářská práce obsahuje návrh a realizaci reklamní kampaně, včetně zaúčtování nákladových položek. Reklamní kampaň je vytvořená pro vybraný produkt firmy. Reklamní kampaň je naplánovaná pomocí letáku a reklamy na Internetu.
Reklama ve vybrané firmě
NOVÁKOVÁ, Zuzana
Cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat reklamu a reklamní prostředky ve firmě J.K.R. spol. s r.o. a to prostřednictvím podkladů a informací, které mi tato firma poskytla. Je to společnost, která se zabývá vývojem a implementací ERP systémů třídy BYZNYS. Firma podniká v oboru, který je v oblasti reklamy specifický. Na základě této analýzy jsem reklamu a reklamní prostředky zhodnotila a nastínila návrhy na zlepšení.
Marketing v malém podniku
TANZEROVÁ, Sabina
Bakalářské práce je zaměřena na analýzu řízení marketingových procesů ve firmě EUROINSTAL CZ, s.r.o. Hlavním cílem bylo nalézt vhodná doporučení pro budoucí rozvoj tohoto podniku. V první části vlastní práce byl proveden rozbor současné situace podniku pomocí SWOT analýzy a finanční analýzy. Druhá část práce byla zaměřena na zákazníky firmy. Z dotazníkového šetření vyplynul fakt, že firma je za hranicemi Českobudějovicka v podstatě neznámá, proto byla navržena reklamní kampaň, která by firmě pomohla vstoupit na nové trhy.
Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
Kmeťová, Markéta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Gabriel, Zbyněk (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace Národního muzea v Praze; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 -- 2008" je zaměřena na charakteristiku komunikace Národního muzea s veřejností a popis nejčastěji využívaných nástrojů při propagaci stěžejních tématických výstav. Pomocí vzájemné komparace jednotlivých kampaní mapuje vývoj marketingové komunikace a rozdíly v jejich zpracování. Hlavním cílem práce je zdůraznit pozitivní stránky aplikace marketingových metod kulturními institucemi. Popis jednotlivých kampaní odráží schopnost organizace využít základních prvků komunikačního a mediálního mixu. Obsahová analýza publicity na internetu doplňuje shrnutí marketingového dopadu kampaní. Závěr práce je věnován zjištění povědomí o výstavní činnosti Národního muzea a znalosti kampaní mezi veřejností formou kvantitativní sondy a celkovému shrnutí problematiky využívání marketingových technik kulturními zařízeními.
Marketingová komunikace: návrh reklamní kampaně pro internetový obchod
Soukupová, Markéta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Bardún, Adam (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit základní prvky reklamy a marketingové komunikace v prostředí internetu a dále navrhnout reklamní kampaň pro internetový obchod.
Analýza vybrané reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace
Hokrová, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace. Reklama je fenoménem dnešní doby. Je součástí každodenního života každého z nás. Je všude kolem nás. Tato práce informuje čtenáře o termínech marketingové komunikace, komerční komunikace, či formy komerčních komunikací, přičemž reklama je právě jednou z těchto forem. V této práci je detailněji rozebrána venkovní neboli outdoor reklama, jakožto nejpestřejší forma reklamy vůbec. Třetí kapitola práce je věnována etickému Kodexu reklamy, který za účelem regulace reklamy vydává Rada pro reklamu. Následující kapitola pojednává o problematice sociální reklamy, jejím významu a specifikách. Závěr této bakalářské práce je zaměřen na samotnou analýzu reklamní kampaně "Žiješ, protože tě rodiče chtěli". Tato kapitola popisuje samotnou kampaň, jejího zadavatele, zmiňuje postoj Rady pro reklamu vůči dané kampani a obsahuje informace o provedeném výzkumu a jeho výsledcích.
Využití Google Analytics v konkrétní firmě
Founě, Michal ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá měřením návštěvnosti webových stránek elektronického obchodu pomocí hostovaného řešení pro webovou analytiku Google Analytics. Hlavním cílem práce je demonstrace použití nástroje Google Analytics při řešení konkrétního problému spojeného s e-businessem. Použití tohoto nástroje je proto demonstrováno při tvorbě a optimalizaci on-line reklamní kampaně se službou Google AdWords. Pro zpracování práce byla vybrána reálná společnost provozující elektronický obchod.
Využití IT při analýze působení outdoorové reklamy
Jeníčková, Tereza ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá využitím informačních technologií při analýze působení reklamních sdělení, se zaměřením na venkovní reklamu. V teoretické části je čtenáři nastíněn vznik a vývoj reklamy, jak působí na člověka, zda je schopna změnit jeho spotřební chování, jaké je její postavení v současném světě a jak se při její analýze dají využít nové moderní technologie ve spolupráci s psychologií. Druhá část práce je zaměřena na praktický výzkum působení outdoorové reklamy na člověka. Čtenář se detailně seznámí s využitím technologie Oční kamery v praxi, jak probíhala příprava na výzkum, jaké problémy byly řešeny v jeho průběhu, až po analyzování získaných dat, která jsou slovně i graficky interpretována.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí47 - 56další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.