Název: Hodnocení účinosti reklamní kampaně
Překlad názvu: Effects evaluation of the chosen advertising campaign launched by Coca-Cola Česká republika s.r.o.
Autoři: Pelc, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bil, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bonaqua; Coca-Cola; hloubkový rozhovor; hodnocení; kampaň; návrh zlepšení; český trh nealkoholických nápojů; advertising campaign; Bonaqua; Coca-Cola; czech beverage market; evaluation; improvement design; in-depth interview

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23595

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73856


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet